فصل سختی در پیش داریم

فصل سختی در پیش داریم

سادس/اصفهان سرپرست سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه سال سختی پیش‌رو داریم، گفت: در هفت ماه اول سال آینده مسابقات مهمی از جمله مقدماتی جام ملت‌ها و همچنین مرحله نهایی این مسابقات و نیز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را داریم که باید برنامه ریزی لیگ را با توجه به این مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

آرش جابری، شامگاه (جمعه، ۲۰ اسفندماه) در حاشیه جشن قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: این قهرمانی را به جامعه فوتسال کشور و مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم، در لیگی که به پایان رسید، با توجه به برگزاری جام جهانی، وقفه‌ای چهل روزه در هفته‌های سوم و چهارم داشتیم که جا دارد از سعه صدر ۱۴ باشگاه که با سازمان لیگ و تیم ملی همکاری کردند، تشکر کنم و البته یک هفته هم به خاطر شرایط کرونایی که برای باشگاه تیم مس سونگون ایجاد شد، اما خوشبختانه توانستیم برنامه لیگ را به خوبی و طبق برنامه پیش ببریم.

وی افزود: امسال به لحاظ مشکلات انضباطی، یازده پرونده انضباطی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم که منجر به صدور رای شد و این مسئله نسبت به سنوات قبل کاهش چشمگیری داشت.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اضافه کرد: همچنین در بحث داوری رضایتمندی خوبی ازسوی باشگاه‌ها داشتیم که از داوران تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: نکته مثبت دیگر لیگ امسال این بود که اکثر مسابقات لیگ برتر فوتسال از شبکه‌های استانی و شبکه ورزش پخش شد که این را به فال نیک می‌گیریم؛ قطعا کاستی‌هایی داشتیم  که با جان و دل هر انتقاد و پیشنهادی که از سوی رسانه‌ها و کارشناسان مطرح می‌شود را قبول خواهیم کرد.

جابری در خصوص برنامه فصل آینده لیگ برتر گفت: فصل آتی مسابقات برای ما سخت خواهد بود، چرا که مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و در ادامه مرحله نهایی آن را خواهیم داشت و همچنین جام باشگاه‌های آسیا که همگی در ۷ ماه اول ۱۴۰۱ خواهد بود که نیازمند یک هم اندیشی با کادر فنی تیم ملی فوتسال و کمیته فوتسال هستیم. ان‌شاالله این هفته این جلسه را برگزار خواهیم کرد و پس از آن برنامه کامل مسابقات فصل  ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مبنی بر اعلام زمان نقل و انتقالات، قرعه کشی و شروع مسابقات را خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *