مشارکت در پروژه‌های آموزش و پرورش کمک به آبادانی کشور است

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های آموزش ‌و پرورش استان مازندران خبر داد.

به گزارش سادس یوسف نوری – نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در شهرستان قائم‌شهر – با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: هر آنچه در زمینه آموزش و تحصیل سرمایه‌گذاری شود در واقع همان دانه گندمی است که خوشه‌های طلایی گندم را می‌رویاند.

وی افزود: مشارکت در زمینه احداث، تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های آموزش و پرورش نه تنها زمینه تحصیل فرزندانمان را فراهم می‌کند بلکه کمک می‌کند تا کشوری آباد و با اقتدار داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرستان قائم‌شهر شامل کلنگ‌زنی یک مدرسه ۱۲ کلاسه، یک باب مدرسه در حال احداث و خوابگاه برای افراد بی‌سرپرست گفت: مراحل تکمیل این پروژه‌ها با مشارکت خیّران شهرستان قائم‌شهر در دست اقدام است.

نوری خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از پروژه‌های حوزه آموزش ‌و پرورش و بر اساس برآوردهای انجام شده، ۲۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه ها در استان، درنظر گرفته شده است.

نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به مشکلات نساجی شماره یک و شماره سه اضافه کرد: بخش خصوصی نقش مهمی در اقتصاد دارد که علاوه ‌بر کمک به رفع مشکلات اقتصادی کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی، می‌تواند زمینه رشد و توسعه این کارگاه‌ها را فراهم کند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر خلاقیت و نوآوری بخش‌های خصوصی در زمینه تولید گفت: امیدوار هستیم با رفع مشکلات این پروژه‌ها با یاری بخش خصوصی گام مهمی در زمینه تولید داشته باشیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه این جلسه چند تن از اعضای شورای اداری شهرستان قائم‌شهر نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *