حجم اعتبارات دولتی با منابع مورد نیاز توسعه تناسب ندارد

سادس/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه حجم اعتبارات دولت و منابعی که برای توسعه نیاز است، با هم تناسب ندارد، عنوان کرد: باید بخش خصوصی و امکان حضور آنها فراهم شود، چراکه حمایت از بخش خصوصی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک کند.

ابراهیم عزیزی بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۹ اسفند در آیین رونمایی از خودروی برقی ایرانی در کارخانجات مخابراتی ایران با بیان اینکه خرداد ۱۴۰۰ در همین کارخانه جلسه‌ای برگزار شد و در آنجا اصرار داشتیم که مجموعه آی تی ام سی باید به اصل خودش بازگشت کند، اظهارکرد: در آن زمان تفاهم‌نامه‌ای امضا شد که امروز اجرایی شده و نشان‌دهنده عزم و اراده خودروسازی جنوب است‌.

او با بیان اینکه امروز به برکت پشتیبانی که انجام شده این حرکت ارزشمند شروع شده است، افزود: استان فارس و شیراز ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعتی و حوزه‌های پیشران و محرک کشور دارد که باید از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه استان و کشور استفاده شود. 

عزیزی با بیان اینکه حجم اعتبارات دولت و منابعی که برای توسعه نیاز است، با هم تناسب ندارد، عنوان کرد: باید بخش خصوصی و امکان حضور آنها فراهم شود، چراکه حمایت از بخش خصوصی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک کند. 

او همچنین با بیان اینکه ۳۵ میلیارد اعتبار برای خط انتقال آب نیاز است که جز با ورود بخش خصوصی تامین آن ممکن نیست، تصریح کرد: توسعه صنعت ریلی در استان فارس یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که برای تحقق آن و رسیدن به قله‌های صنعتی باید بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری مورد توجه و حمایت باشد. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نگاه ما را به اهداف می رساند، گفت: رویکرد دولتی و تکیه به منابع دولتی یعنی درجا زدن و عقبگرد، در حالی‌که استان فارس در آی تی فرصت و ظرفیتی دارد که باید از آن به خوبی استفاده شود. 

عزیزی با تاکید بر اینکه آی تی ام سی باید به روزهای پر اوج خود برگردد، گفت: حمایت همه جانبه نمایندگان از بخش خصوصی قطعی است تا این مسیر ادامه پیدا کند. 

او خاطرنشان کرد: از خرداد ۱۴۰۱ مجموعه شروع به کار کند تا پایان سال آینده به برکت حمایت و پشتیبانی هزار دستگاه خودرو برقی تولید شود و این میزان نیز در سال ۱۴۰۲ به تولید ۵ هزار دستگاه خودرو برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *