لزوم بهسازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی در مناطق در «طرح استقبال از بهار»

بیستمین جلسه شورای هماهنگی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، روز گذشته به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و با حضور سرپرست این شرکت و مدیرکل حمل و نقل عمومی امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش سادس و بنابر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز امیدواری نسبت به اینکه سال آینده، سال ارتقاء و بهبود سطح خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باشد، گفت: اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت زندگی شهری تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نیاز دست‌یابی به سهم ۲۵ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی مسافر، تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هم‌اکنون، سهم ناوگان اتوبوسرانی در جابه‌جایی شهروندان ۴ درصد است.

نکاحی با تأکید بر اینکه با تعامل شرکت واحد و شهرداری‌های مناطق باید خدمات بهتر و بیشتری که شایسته شهروندان باشد، به آنها ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: همکاری، همراهی و هم‌افزایی قسمت‌های مختلفی که مسئولیت خطیر خدمت‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارند و نیز بهسازی ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و خطوط ویژه اتوبوسرانی به ویژه در حال حاضر که در آستانه سال نو قرار داریم، منجر به ارتقای کیفیت عملکرد بخش‌های اجرایی می‌شود.

همچنین در این جلسه، مهدی گلشنی – مدیرکل حمل و نقل عمومی امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با اعلام اینکه موضوع نگهداشت ایستگاه‏‌ها و پایانه‌های اتوبوسرانی از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: تلاش داریم تا در قالب طرح استقبال از بهار و با تعامل و هم‌افزایی شرکت واحد و شهرداری‌های مناطق، نگهداشت سخت‌افزاری زیرساخت‌های اتوبوسرانی در مناطق را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *