مدال طلا را برای ما کنار می‌گذارند

مدال طلا را برای ما کنار می‌گذارند

سادس/اصفهان ملی‌پوش تیم والیبال نشسته گفت: پیش از شروع مسابقات والیبال نشسته، مدال طلا را برای ما کنار می‌گذارند و همگان از ما همیشه انتظار طلا دارند.

مرتضی مهرزاد، در گفت‌وگو با سادس در حاشیه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال و صعود تیم گیتی‌پسند به لیگ برتر، با اشاره به شرایط تیم ملی والیبال نشسته، اظهار کرد: شرایط کلی تیم خوب است و با توجه به اینکه یک‌سری تغییر و تحولات در تیم و جابه‌جایی سرمربی انجام شده، امیدوارم تیم به روند خود ادامه دهد و بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال نشسته در خصوص لیگ دسته یک و سطح تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات، گفت: تا جایی که بازی‌ها را دیدم و پیگیری کردم، سطح بسیار بالایی دارند و به اعتقاد من اگر لیگ دسته یک به این سطح رسیده پس سوپرلیگ از لحاظ کیفی بسیار خوب پیش می‌رود.

مهرزاد اضافه کرد: این دوره از مسابقات لیگ دسته یک والیبال با مهره‌های بسیار خوب و با کیفیت برگزار شده است. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند نتایج تلاش‌های خود را ببینند.

وی افزود: زمانی که چهار تیم از بین تعداد زیاد تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند، با تلاشی که دارند انتخاب می‌شوند و به نیمه نهایی می‌رسند، قطعاً تیم‌های خوب و سطح بالایی هستند که لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

ملی‌پوش والیبال نشسته، شرایط تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و افزود: توانستیم در آخرین دور مسابقات در المپیک توکیو به مقام قهرمانی برسیم و در حال حاضر در اردوهای آمادگی برای مسابقات پاراآسیایی و جهانی سال آینده هستیم و پنجمین اردوی ما پس از مسابقات توکیو از ۱۸ اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص حمایت‌های لازم از ورزش معلولان و جانبازان، خاطرنشان کرد: نسبت به گذشته، از سوی فدراسیون و همچنین باشگاه حمایت‌های بهتر و بیشتری از تیم می‌شود. اما باید برای ورود تیم‌های خوب و ریشه‌دار، فضای بیشتری باز کنیم تا در این رشته سرمایه‌گذاری کنند. در بحث تیم ملی، وزارت و کمیته ملی پارالمپیک به خوبی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

مهرزاد در پایان تأکید کرد: زمانی که ورزش اول جانبازان، والیبال نشسته است و همه انتظار مدال طلا را در این رشته  دارند، پس باید حمایت‌ها دوچندان شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *