مهاجرانی: بزرگترین تاکتیک اوفارل، رفاقت بود/ از او بسیار آموختم

مهاجرانی: بزرگترین تاکتیک اوفارل، رفاقت بود/ از او بسیار آموختم

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: از اوفارل بسیار آموختم و متاسفم که او را از دست دادیم.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با سادس درباره درگذشت فرانک اوفارل، سرمربی پیشین تیم ملی ایران اظهار کرد: بدون شک اوفارل یکی از بزرگ‌ترین مربیانی بود که در طول تاریخ به ایران آمد. تا قبل از اوفارل مربیان زیادی آمدند اما هیچ‌کدام سابقه او را نداشتند. او در فوتبال انگلستان و دنیا معروف بود و از یک باشگاه بزرگ به نام منچستر یونایتد به ایران آمد. اوفارل فوتبال را خیلی خوب می‌شناخت و یک شخصیت عالی داشت. او بسیار متعصب و مذهبی بود. در تیم اثرگذار بود و همه بازیکنان او را دوست داشتند. نتیجه این رفتارش همیشه به من می‌گفت که بزرگترین تاکتیک، دوستی و رفاقت است.

او ادامه داد: او می‌گفت سعی کنید همیشه با بازیکنانتان دوست باشید. من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. ما کار مشترکی با هم شروع کردیم و با اینکه دستیار او بودم همیشه مشورت می‌کردیم. درباره بازیکنان، تیم المپیک و بازی‌های آسیایی همیشه تبادل نظر وجود داشت و به من آموخت که یک دفعه و تنهایی تصمیم نگیریم. او نقطه نظر کمک‌هایش را می‌پرسید و این روی من اثر گذاشت. وقتی سرمربی تیم ملی شدم بسیار از نظرات کمک‌هایم استفاده می‌کردم و گاهی اوقات این نظرات به من کمک می‌کرد و باعث تغییر نتیجه می‌شد.

مهاجرانی: بزرگترین تاکتیک اوفارل، رفاقت بود/ از او بسیار آموختم

این پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این‌که همیشه روزنامه‌نگاران و فوتبالیست‌ها از اوفارل یاد می‌کردند، گفت: من با مربیان زیادی کار کردم و بزرگ‌ترین مربیان، اوفارل و استفان کواچ بودند. از او بسیار آموختم و متاسفم که اوفارل را از دست دادیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *