لزوم ارتقاء تعاملات برون سازمانی برای تربیت قرآنی دانش‌آموزان

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی «توسعه‌ای» است.

به گزارش سادس، اصغر باقرزاده در نشست هم‌اندیشی اعضای هیأت اندیشه ورزی قرآن، عترت و نماز و پایشگران مراکز دارالقرآن الکریم کشور که به میزبانی مشهد مقدس  برگزارش، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و آیات قرانی به برتری در حوزه‌های علوم، اقتصاد، جهاد، شجاعت، سلامت و… برسیم.

 سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: رویکرد معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی «توسعه‌ای» است و لازمه آن ارتقاء تعاملات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی در مسیر تربیت قرآنی دانش آموزان است.

وی خطاب به پایشگران مراکز دارالقرآن الکریم کشور گفت: در حوزه نظارت باید با رویکردی خیرخواهانه راه حل‌ها را بررسی و ارائه کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، باقرزاده همچنین به اعضای هیأت اندیشه ورزی قرآن، عترت و نماز تاکید کرد: برای برنامه‌ریزی فعالیت‌ها باید به دنبال ارتباط دوسویه بین مربی و متربی باشید؛ زیرا برقراری ارتباط دوسویه نقش موثری در پویایی فعالیت‌ها و همراهی دانش آموزان ایفا می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *