کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: سال آینده با قدرت در کنار تیم ملی خواهم بود

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: سال آینده با قدرت در کنار تیم ملی خواهم بود

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره حضورش در اردوی تیم ملی، گفت: برای تداوم قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در بازیهای پاراآسیایی چین، با موافقت کادر فنی و مدیر تیم های ملی، از سال آینده با قدرت در کنار تیم خواهم بود.

داوود علیپوریان در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: با توجه به انصراف چین از میزبانی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته مردان و تغییر زمان برگزاری این مسابقات که قرار بود اواخر اردیبهشت سال آینده برگزار شود، با موافقت کادر فنی و صلاحدید مدیر تیم های ملی قرار بر این شد که در آخرین اردوی والیبال نشسته که از ۱۸ اسفند در محلات آغاز می شود و تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت، شرکت نکنم و از سال آینده با قدرت در کنار تیم ملی باشم.

وی گفت: بعد از ۱۸ سال است که برای اولین بار در ۴ مرحله اردو کنار تیم نبودم و همین مساله سبب شده تا حدودی از نظر تمرینات دچار افت شوم، البته در سال جدید با قدرت و آمادگی بالایی برای کمک به تیم ملی در کنار سایر ملی پوشان خواهم بود.

علیپوریان با بیان این که هنوز منتظر دریافت جوایز نقدی خود از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستیم، افزود: با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری مراسم تجلیل توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از مدال آوران پارالمپیکی این استان، هنوز منتظر هستیم تا حواله هایی که در این مراسم به مدال آوران داده شد، به سکه تبدیل شود که متاسفانه هنوز هیچ خبری نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت های خوبی که کمیته ملی پارالمپیک از ملی پوشان والیبال نشسته حاضر در اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی چین دارد و با برگزاری منظم اردوها، بازیکنان از نظر آمادگی بدنی و روانی شرایط بسیار خوبی دارند و تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در پاراآسیایی چین داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *