درخواست پلیس برای نصب و رفع عیب دوربین‌های جاده‌ای

فرمانده کل انتظامی کشور از شناسایی نقاط فاقد دوربین یا دارای دوربین‌های معیوب در جاده ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که دولت نسبت به نصب این دوربین ها و انجام کنترل های لازم اقدام کند.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش روسای پلیس راهنمایی و رانندگی که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم که نقاط حادثه خیز جاده‌ها با تعامل خوب میان پلیس و وزارت راه ایمن سازی و این موضوع حل و فصل شود، چرا که رفع نقاط حادثه خیز در کاهش تصادفات رانندگی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه پلیس نسبت به شناسایی نقاط دارای کمبود دوربین یا دوربین معیوب اقدام کرده است، تصریح کرد: امیدواریم در تعامل میان دولت و به خصوص وزارت راه با مجموعه فاوای پلیس و پلیس راهور این دوربین ها به زودی در نقاط گفته شده نصب شود.

اشتری با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی و پیش بینی از افزایش سفرها در نوروز ۱۴۰۱ گفت: مأموران پلیس در یگان‌های مختلف ایام نوروز برای تأمین ایمنی و امنیت شهروندان در آماده باش هستند. امیدوارم و از مردم می خواهم که خودشان نیز با پلیس همکاری کنند. البته پلیس نیز با افرادی که بخواهند منجر به ناامنی و بی انضباطی در جاده ها شوند برابر قانون برخورد می کند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *