ضعف دستگاه‌های اجرایی مانع توسعه لرستان شده است

سادس/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف دستگاه‌های اجرایی مانع توسعه لرستان شده است.

دکتر محمد خدابخشی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که امروز ۱۶ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زیرساخت‌ها، زیرساخت جاده‌ای است.

وی تصریح کرد: از محل اعتبارات مدیریت بحران تعدادی ماشین‌آلات راهداری به استان لرستان اختصاص یافت که اگر این تحقق پیدا کند به کاهش خسارات کمک می‌کند که در آینده مردم به خاطر وقوع سیل و زلزله متحمل خواهند شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: مصوباتی که از سفر ریاست‌جمهور به شما ابلاغ‌شده همین مصوبات به‌طور کامل اجرا شود.

خدابخشی اضافه کرد: یکی از این مصوبات اختصاص ۸۰ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های شهرداری استان و اختصاص ۲۰ میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت برای پارک ساحلی و کوهستانی استان است.

وی با اشاره به فرمانداری ویژه، افزود: الیگودرز با توجه به زیرساختی که دارد می‌تواند دو تا شهرستان دیگر را ایجاد کند و فرمانداری ویژه الیگودرز از مطالبات مردم و جز مصوبات سفر است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: توزیع اعتبارات ارزش افزوده را در برنامه هفتم توسعه بازنگری می کنیم و پروژه‌هایی که در استان قرار است اجرا شود پیگیری شوند تا هرچه زودتر اجرا شود.

خدابخشی ادامه داد: ضعف دستگاه‌های اجرایی مانع توسعه لرستان شده است و به خاطر مردم و توسعه استان تغییر و تحولات تبدیل به احسن شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *