شوتی و کولبری پدیده‌های قابل قبولی نیستند/ تاکید دولت روی شایسته‌سالاری است

سادس/لرستان وزیر کشور گفت: شوتی و کولبری پدیده‌های قابل قبولی نیستند و آنچه مهم است این است که اقتصاد مرزنشینان جزو موضوعاتی است که مورد توجه است.

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در خصوص نقش بازرسی در دولت سیزدهم، اظهار کرد: انتصابات در دولت سیزدهم باید براساس شایسته‌سالاری باشد و دولت در بحث انتصابات روی شایسته‌سالاری تاکید جدی دارد.

وی ادامه داد: در بحث انتصابات دستگاه‌های ذیربط نظارتی در کنار دستگاه‌هایی که مسئولیت اولیه و اصلی را برعهده دارند دنبال کنند.

وزیر کشور گفت: در دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی گزارشی مبنی بر تخلف و رانت در انتصابات به ما داده نشده اما آنچه د ردولت قبلی رخ داده باید روش رسیدگی به آن را پیدا کرد.

وحیدی عنوان کرد:  تخلفات سال‌های گذشته نیز باید طبق روال قانونی رسیدگی و پیگیری شود.

اقتصاد مرزنشینان جزو موضوعاتی است که مورد توجه است

وی در پاسخ به این سوال که شوتی‌ها یکی از معضلات لرستان است، بیان کرد: شوتی و کولبری پدیده‌های قابل قبولی نیستند و آنچه مهم است این است که اقتصاد مرزنشینان جزو موضوعاتی است که مورد توجه است و برای آنها برنامه‌ریزی در حال انجام است تا اقتصاد مرزنشینان را در یک قالب صحیح دنبال کنیم که این مهم در وزارت اقتصاد و وزرات‌خانه‌های مربوطه در حال پیگری است و ما نیز کمک خواهیم کرد که این موضوعات را به گونه‌ای شکل دهیم که شاهد پدیده‌هایی نظیر این موارد نباشیم.

وزیر کشور در خصوص تقسیمات کشوری گفت: این موضوع روال خاص خود را دارد و درخواست‌ها بررسی کارشناسی می‌شود و چنانچه در کمیسیون‌های مربوطه دولت مورد تایید قرار بگیرد و  در صحن دولت می‌رود و تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *