ارتقای بخش کوهنانی و طرهان به شهرستان جزو مطالبات مردم است

سادس/لرستان نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای بخش کوهنانی و طرهان به شهرستان جزو مطالبات مردم است.

محمدرضا مبلغی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با بیان اینکه سفر دکتر وحیدی با رویکرد اقتصادی بوده و این موضوعی است که مقام معظم رهبری همواره برآن تاکید دارد، بیان کرد: چنانچه با رویکرد اقتصادی حرکت کنیم و توجه به مسائل اقتصادی داشته باشیم مشکلات جامعه ما نه تنها در این عرصه بلکه در عرصه‌های مختلف حل خواهد شد، اضافه کرد: مشکلاتی که لرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند که برخی از آنها نیز توسط مسئولین در این جلسه گفته شد که یکی از آنها جاده‌های استان  بوده که جزو زیرساخت‌های اصلی محسوب می‌شود و نداشتن جاده‌های مناسب از جمله ضعف‌های استان است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیدا با ضعف مواجه هستیم.

مبلغی بیان کرد: شهرداری‌های شهرهای استان نیازمند کمک هستند؛ برخی شهرداری‌ها بیشتر نیاز به کمک دارند و مواردی وجود دارد که حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود عاجز هستند.

وی تامین مسکن را جزو نیازهای اساسی مردم لرستان دانست و با بیان اینکه در کنار این مشکلات ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد، اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ برای دشت‌های رومشکان، طرهان، کوهنانی، کشماهور، این دشت‌ها آماده کشاورزی است و به خاطر آبی که از کنار این دشت‌ها عبور می‌کند استفاده نمی‌کنیم؛ متاسفانه از تولید محصولات مرغوبی که قابلیت صادرات دارند محروم هستیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای بخش کوهنانی به بخش شهرستان جزو مطالبات مردم این دیار است و این درحالیست که زمینه لازم برای تبدیل بخش به شهرستان وجود دارد و طرح اولیه آن ایراداتی داشت که اصلاح شده است.

مبلغی بیان کرد: همچنین ارتقاء بخش طرهان به شهرستان نیز از مطالبات مردم است و ایجاد بخش مادیان رود نیز جزو درخواست مردم بوده که امیدواریم به دستور وزیر کشور به انجام برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *