عنایتی: موانع زیادی برای خصوصی‌سازی باشگاه‌ها وجود دارد

عنایتی: موانع زیادی برای خصوصی‌سازی باشگاه‌ها وجود دارد

سرمربی هوادار می‌گوید باید بسترها فراهم شوند تا همه بتواند وارد فوتبال شوند و فوتبال خصوصی اداره شود.

به گزارش سادس، رضا عنایتی در حاشیه جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: این اتفاق بسیار خوشحال کننده است و بعد از چند دهه بسیار جدی تر به این مساله پرداخته شد. اگر چند ماه پیش به من می‌گفتند این دو تیم خصوصی می‌شوند، باور نمی‌کردم. باید بسیار جدی تر به این مساله پرداخته شود چون منابع غنی مثل هواداران را دارند و تیم‌هایی که برند هستند نباید دغدغه مالی داشته باشند. اتفاق خوبی افتاده که همه مسئولان عزمشان را جزم کردند و با برنامه جلو می‌روند. من درباره بورس اطلاعات ناقصی دارم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم اما همین که گام محکمی برداشته شده جای خوشحالی دارد و امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. می‌دانم هواداران با این دو تیم زندگی می‌کنند و وقتی هوادار می‌آید و سهام باشگاه را می‌خرد، مطمئنا برد کرده است.

او ادامه داد: امیدوارم بعد از استقلال و پرسپولیس، به بخش‌های خصوصی دیگر هم پرداخته شود و باید از این شرایط خارج شویم. تاوان بزرگی به دلیل حذف شدن از آسیا دادیم و باید قبول کنیم که استقلال و پرسپولیس وجهه بزرگی در آسیا دارند و این اتفاقات اصلا خوب نیست. باید بسترها برای خصوصی سازی فراهم شود و اکنون موانع زیادی برای خصوصی سازی باشگاه‌ها وجود دارد. خیلی‌ها به این دلیل ورود نمی‌کنند اما آنقدر دست اندازهای قانونی جلوی راهشان بوده که کنار کشیدند. ما باید این موانع را برداریم تا کسانی که می‌توانند کمک کنند، ورود کنند. ما با این هواداران کارهای زیادی را می‌توانیم انجام دهیم. البته نیاز است رو راست باشیم و همه را در جریان بگذاریم.

سرمربی هوادار درباره نتایج خوب تیمش گفت: از دسته یک وقتی به لیگ برتر آمدیم، این چالش را پیش بینی می‌کردیم که نتوانیم چند هفته اول خوب نتیجه بگیریم اما با این حال بازیکنان بزرگمان بسیار به ما کمک کردند. در نیم فصل اول امتیازات ساده‌ای را از دست دادیم اما در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر شد. خداراشکر تا امروز وضعیت خوب بوده و امیدوارم به همین شکل جلو برویم و جایگاه خوبی داشته باشیم.

او درباره انتخاب عنایتی به عنوان بهترین مربی سال لیگ یک گفت: این انتخاب کانون مربیان بوده است و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی هوادار گفت: من اینجا فقط به عنوان هوادار استقلال حضور پیدا کردم و از من دعوت شد تا اینجا باشم. من همیشه سعی می‌کنم جایگاه خودم را بدانم و بی دعوت جایی نروم. خوشحالم اینجا هستم و امیدوارم اتفاق خوبی برای لیگ بیفتد.

او درباره وضعیت کارت‌های زیاد بازیکنان لیگ برتری بیان کرد: جنجال‌های زیادی در لیگ وجود دارد و این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد. آن‌ها با کمک داور ویدیویی مشکل را حل می‌کنند اما اینجا باید با داد و فریاد کارمان را انجام دهیم. خبرنگاری از من پرسید چرا وقت تلف کردید و من گفتم بازیکن آلومینیوم مصدوم شد و بازی را خواباند. بعضی از سوالات خبرنگاران جهت دار است و من می‌دانم چه پاسخی باید بدهم. فوتبال جوانمردانه است و باید در زمین با تمام توان بازی کرد. فوتبال داخل زمین است و اگر زورتان می‌رسد باید ببرید. شکایت‌های خارج از زمین به جایی نمی‌سد و برخی‌ها در بیرون زمین یک تیم را دارند که بروند مساله‌ای را پیدا و شکایت کنند. این کار اصلا خوب نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *