سرباز فداکار ناجا از سوی دستگاه قضای گلستان تجلیل شد

سادس/گلستان رئیس سازمان قضایی استان گلستان، گفت: اقدام خالصانه سرباز فداکار در توقف خودروی بدون راننده و نجات جان کودک سرنشین این خودرو، مبین ماهیت ایثار نیروی انتظامی می باشد.

دکتر غلام الواری، در آیین تجلیل از سرباز فداکار ناجا در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان که با از جان گذشتگی، مانع از بروز حادثه برای خودروی سواری پراید شد، اظهار کرد: اقدام فداکارانه و خالصانه ستوان دوم وظیفه ناجا، “مهدی اسدی” در نجات جان تنها سرنشین کودک این خودرو، مبین ماهیت ایثار در زیرمجموعه نیروی انتظامی می باشد.

وی با بیان اینکه این سربازان مایه افتخار نیروهای مسلح هستند، ادامه داد: این شخصیت ها، باید به عنوان الگو به مردم و جامعه نیروهای مسلح معرفی شوند تا ماهیت واقعی نیروی انتظامی بر همگان آشکار شود.

رئیس سازمان قضایی گلستان، با اشاره به اینکه اقدام بی ریای این سرباز فداکار در توقف خودروی بدون راننده، مانع از بروز یک حادثه ناگوار شد، افزود: نام مقدس سرباز در نظام اسلامی و شاخصه های ملی ما دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی است که با رشادت سربازان این مرز و بوم لحظه به لحظه اعتلا پیدا می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه ساله شاهد از جان گذشتگی های نیروهای خدوم ناجا و سایر نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی در جامعه هستیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی در هر شرایطی که قرار داشته باشد، نسبت به امنیت مردم بی تفاوت نیست.

الواری، با تأکید بر اینکه هیچ چیزی جز حس وظیفه شناسی و انسان دوستی نمی تواند یک فرد را به چنین واکنش فداکارانه ای وادار کند، خاطر نشان کرد: ایثار این سرباز حاکی از عمق فداکاری و احساس مسئولیت قاطبه کارکنان و سربازان نیروی انتظامی در انجام همه مأموریت های محوله است.

به گزارش سادس، سرباز وظیفه اهل نیشابور که در حال انجام وظیفه بود، زمانی که متوجه می شود خودرو پراید بدون راننده ای، شروع به حرکت کرده است، به سرعت خود را می رساند و با سپر قرار دادن جان خود، مانع از تصادف می شود. یک کودک تنها سرنشین این خودرو بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *