حاتمی: برنامه لیگ بسکتبال اصلا خوب نیست/ داوری چالش‌ها را می‌شناسد

حاتمی: برنامه لیگ بسکتبال اصلا خوب نیست/ داوری چالش‌ها را می‌شناسد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و این شیوه برگزاری را اشتباه دانست.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با سادس، درباره شرایط تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر با توجه به یک برد و یک باخت چند روز گذشته بعد از مسابقات تیم ملی، توضیح داد: در حقیقت بازیکنان ما بد نبودند و بسکتبال برد و باخت دارد. اگر هم مشکلی بود از مربی بود و در ادامه سعی در برطرف کردن آن‌ها داریم. از بازی تیم‌ و عملکرد بازیکنان خودم با توجه به شرایطی که وجود داشت راضی هستم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که برخی افراد معتقدند شهرداری همانند فصل گذشته مدعی نیست، توضیح داد: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم هم شرایط خوبی دارد. با توجه به اینکه بنده سه هفته با تیم ملی بودم و با بازیکانم تمرین نداشتم، از عملکرد تیم راضی هستم. آن‌ها (بازیکنان شهرداری) بدون مربی تمرین کرده‌اند و در این سه هفته من حتی یک جلسه هم با آن‌ها نبودم. از نظر من عملکرد تیم بسیار خوب بود و نظر منتقدان هم محترم است، اما همه چیز تا پایان ادامه دارد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری دور دوم مرحله مقدماتی لیگ موافق بود؟ اظهار کرد: اصلا خوب نبود و موافق برگزاری بازی‌های این مرحله نیستم. این شیوه برگزاری درست نیست. در این شرایط سخت کرونایی هم اشتباه بود که لیگ به این روش برگزار شود، تا پایان صبر کنید و ببینید چه بلایی سر تیم‌ها خواهد آمد. اصلا جایگاه تیم‌ها در این روش مهم نیست.

حاتمی درباره انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال نیز توضیح داد: او بازیکن بزرگ و قهرمان ارزشمندی است که چالش‌ها و مشکلات را به خوبی می‌شناسد. امیدواریم با همان روند خوبی که در دوران بازی داشت در دوره مدیریت خود نیز عمل کند تا پرچم این شعار که “ورزش را به ورزشی‌ها بسپارید” را بالا ببرد. 

کارشناس بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای رئیس جدید فدراسیون در مورد مشکلات موجود دارد؟ اظهار کرد: بنده همیشه سعی دارم مشکلات خودم را شناسایی کرده و آن‌ها را برطرف کنم، تنها می‌توانم برای جواد داوری آرزوی موفقیت کنم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *