عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم

عبادی: نتایج جهانی خوب بود اما انتظار مدال بیشتری داشتیم

مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: هر چند نتایج کمانداران معلول در مسابقات قهرمانی جهان امارات راضی کننده بود، اما می توانستیم مدال های بیشتری کسب کنیم.

جبرئیل عبادی در گفت و گو با سادس، در ارزیابی از عملکرد کمانداران معلول در مسابقات قهرمانی جهان امارات، اظهار کرد: این مسابقات تدارکات خوبی برای کمانداران بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو بود تا با ارزیابی بهتر از وضعیت ورزشکاران آنها را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم. البته کسب ۲ مدال طلای تیمی در ریکرو و کامپوند مردان و یک مدال برنز تیمی زنان نتایج خوبی بود، اما انتظار کسب مدال های بیشتری از سوی کمانداران را داشتیم.

وی گفت: در این رقابتها متاسفانه در برخی از کلاس ها از جمله ریکرو و w1 زنان چون نماینده نداشتیم، فرصت های زیادی از نظر مدال آوری را از دست دادیم و با تیم تقریبا ناقص در مسابقات حضور داشتیم، در حالی که برخی کشورها به دلیل تعداد زیاد ورزشکاران خود به مدال های بیشتری دست پیدا کردند.

عبادی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی زهرا نعمتی به اردوی تیم ملی پاراتیروکمان اضافه خواهد شد، خاطرنشان کرد: نعمتی جزو بهترین ورزشکاران دنیا در رشته پاراتیروکمان است که بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو در دوره ریکاوری بسر می برد تا به زندگی شخصی خود بپردازد و این امر طبیعی است. حال این که در سال جدید برای ادامه تمریناتش چه تصمیمی دارد بستگی به نظر کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی دارد.

وی در پایان‌ زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیروکمان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین را در سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *