مسابقات اسب‌دوانی کشور در اهواز به پایان رسید 

مسابقات اسب‌دوانی کشور در اهواز به پایان رسید 

هفته هشتم و پایانی رقابت‌های اسب دوانی کشور در اهواز برگزار شد.

حسین برون رئیس هیات سوارکاری خوزستان در گفت و گو با سادس اظهار کرد؛ هفته پایانی این رقابت ها امروز یکشنبه با حضور معاون استاندار خوزستان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات هفته هشتم در هفت کورس به انجام رسید، گفت: در کورس های اول  و دوم که در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد به ترتیب پارادایس، پنتاگون و پارمیدا هاشمی و در کورس دوم بارسیان، پازن سوسنگرد و اعماس وسن مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 رئیس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس های سوم تا ششم که در مسافت ۱۸۰۰ متر برگزار شدند، در کورس سوم پریا حسن نژاد،  بوراک بهروزی و پلنگ لرستان، در کورس چهارم باور سالار،  یزدانشاه غفوریان و پرنگ مجرب، در کورس پنجم نمرال شویرد، برنا رجبی و بیداد پارسه و در کورس ششم باتان نقدی، برایان محمودی و پادشاه زلس در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در کورس هفتم که در مسافت ۲۷۰۰ متر برگزار شد، اران پارسیا،  بریو ای اس و یکتاز حسین آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

برون در پایان با مثبت بر شمردن سطح این دوره از رقابت ها و استقبال خوب شرکت کنندگان از مسابقات اهواز،  گفت: جا دارد از حمایت و توجه فدراسیون،  استانداری خوزستان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قدردانی کنم.  بی شک اکر این چنین حمایت هایی را نداشتیم نمی توانستیم مسابقاتی در چنین سطح و با چنین کیفیتی را برگزار کنیم.  امیدوارم مجددا بتوانیم این رقابت ها را در استان میزبانی کنیم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *