قول تایلندی ها برای قرنطینه نشدن قایقرانان ایرانی در قهرمانی آسیا

قول تایلندی ها برای قرنطینه نشدن قایقرانان ایرانی در قهرمانی آسیا

فدراسیون قایقرانی تایلند این قول را داده است که ورزشکاران ایرانی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا قرنطینه نشوند.

به گزارش سادس، تیم ملی قایقرانی آبهای آرام و اسلالوم، مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را پیش رو دارد.  فدراسیون ایران نگران ارسال نشدن دعوتنامه یا گذاشتن قرنطینه برای ورزشکاران ایران از سوی تایلند بود که به نظر می رسد، بحث دعوتنامه حل شده است اما نگرانی در مورد قرنطینه ادامه دارد. پیش از این هم تیم ملی رویینگ ایران به دلیل قرنطینه ۱۰ روزه‌ای که تایلند گذاشته بود حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با سادس درباره تعیین تکلیف حضور قایقرانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: دعوت نامه را برای ما ارسال کرده اند اما این را هم عنوان کرده‌اند که منتظر نظر وزارت بهداشت تایلند هستند. ما هم پاسخ دادیم که اگر اتفاقی که برای رویینگ رخ داد برای تیم های ملی دیگر ما هم بیفتد تصمیم دیگری خواهیم گرفت. تایلند این قول را داده است که اتفاق مسابقات رویینگ دیگر تکرار نشود.

او ادامه داد: تیم های ما به ویژه پاراکانو حتما باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. تیم پاراکانو در صورتی می‌تواند در بازی های پاراآسیایی هانگژو شرکت کند که در قهرمانی آسیا به رقابت پرداخته باشد.

سهرابیان در مورد تعداد نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: در بخش مردان پنج تا شش نفر در کایاک و سه نفر در کانو اعزام می‌کنیم. در بخش زنان دو نفر در کایاک و یک نفر در کانو خواهیم داشت. در اسلالوم سه ورزشکار مرد و زن داریم و در پاراکانو هم حدود هشت نفر را اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *