پیگیری مجدانه تکمیل بیمارستانهای اسلامشهر و شهریار

استاندار تهران گفت: تکمیل بیمارستان فوق تخصصی شهرستان ملارد در شرایط دشوار کنونی تبلور عینی تحقق شعار ما می‌توانیم است و مجدانه پیگیر تکمیل و تجهیز بیمارستان در دو شهرستان شهریار و اسلامشهر هستم.

به گزارش سادس، محسن منصوری صبح امروز (پنجشنبه) در آیین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای سلامت شهرستان ملارد گفت: امیداوارم با تجهیز مناسبی که این بیمارستان داشته، خدمات شایسته‌ای به مردم این خطه که در زمره شریف‌ترین مردم استان تهران هستند ارائه شود، چراکه این منطقه، منطقه‌ای پرجمعیت، گسترده و پرظرفیت است.

وی ادامه داد: امروز شرایط کشور شرایط سختی است و به واسطه مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان انصافا در شرایط کرونا که شرایط جنگی است با همکاری مردم شریف توانستیم بیماری را مدیریت کنیم.

استاندار تهران افزود: کرونا بیش از ۲ سال است که توان کشور را گرفته و در این شرایط بیمارستان شهرستان ملارد بهره‌برداری شد. اولویت استانداری در استان تهران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و با تلاش مضاعف و مجدانه درصدد تکمیل دو بیمارستان در غرب استان در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر که در زمره پروژه‌های راهبردی استان است، هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، منصوری تاکید کرد: این پروژه کاملا استاندارد و در مقیاس شاخص‌های بین المللی است و محصول تلاش همه مسئولان است و با عزم جدی و باور قلبی شعار “ما می توانیم” امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *