مطالبات مردم مینودشت از دولت؛ از تکمیل سد نرماب تا پروژه‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان

سادس/گلستان فرماندار مینودشت مطالبات مردم این شهرستان از دولت سیزدهم را تشریح کرد و گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم مینودشت تکمیل پروژه نیمه تمام سد نرماب است.

محمدتقی قزلسفلی با اشاره به مطالبات مردم مینودشت از رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سادس در گرگان اظهار کرد: در حالی که شهرستان مینودشت از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه و بی شماری برخوردار است و بسترهای لازم برای اشتغالزایی در این شهرستان فراهم است اما محرومیت ها و عقب ماندگی هایی در آن وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.  

وی تکمیل پروژه نیمه تمام سد نرماب و جابه جایی روستاهای کاسه سد از جمله جنگلده بالا، محمدزمان خان، پس پشته و باقرآباد را از جمله مطالبات مهم مردم مینودشت از رئیس جمهور برشمرد و افزود: یکی از مشکلات مردم استان گلستان از جمله مینودشت کمبود آب است که تکمیل سد نرماب تامین آب آشامیدنی پایدار مردم چهار شهر گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه و ۱۳۰ روستای مناطق شمالی و شرقی استان گلستان را تأمین می کند.

فرماندار مینودشت با پیشرفت مطلوب سد نرماب اشاره کرد و گفت: سد نرماب تا سال 1390 پیشرفت 92 درصدی داشت اما روند تکمیل این پروژه اعم از استملاک اراضی اطراف، راه اندازی تصفیه خانه، جابه جایی و کوچاندن روستاهای اطراف به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 قزلسفلی بازدید از بزرگراه آزادشهر به مینودشت و گالیکش، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان مینودشت(مناطق کوهستانی)، تکمیل پروژه پل نیمه تمام روستای شرکت صحرا و تکمیل پروژهای نیمه تمام آموزش و پرورش از جمله مدرسه نیکان و امام خمینی(ره) و احداث مدرسه ۶کلاسه مسکن مهر مینودشت را از جمله مطالبات مردم مینودشت از رئیس جمهور دانست.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی بانوان و پروژه نیمه تمام سنجش آمادگی جسمانی از دیگر مطالبات ما از مسئولان در سفر رئیس جمهور به گلستان است، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه آبرسانی شهرهای مینودشت و دوزین و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری های این دو شهر از جمله ساختمان آتش نشانی شهرداری مینودشت و تکمیل پروژه شهدای گمنام از دیگر انتظارت ما از دولت سیزدهم است.

فرماندار مینودشت بر لزوم تکمیل پروژه های بهداشت و درمان در مینودشت تأکید کرد و متذکر شد: یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان مینودشت راه اندازی مرکز دیالیز و تکمیل پروژه نیمه تمام nicu بیمارستان این شهرستان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *