افتتاح درمانگاه غدير ناجا در بوشهر

معاون بهداشت و درمان نيروي انتظامي از افتتاح درمانگاه غدير فرماندهي انتظامي استان با هزينه اي بالغ بر 20 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار دکتر ” سيد محمد رضا سيد احمديان” در مراسم از درمانگاه غدير فرماندهي انتظامي استان بوشهر بيان داشت: اگر مي خواهيم امنيت پايدار داشته باشيم بايد پليس سالم داشته باشيم که لازمه داشتن پليس سالم وجود مراکز درماني مناسب است.

وي با اشاره به اينکه تامين تجهيزات پزشکي اين مرکز درماني بالغ بر 20 ميليارد ريال هزينه داشته است، گفت: يکي از وظايف و مسئوليت مهم ما بهره برداري صحيح و نگهداري از اماکن، تجهيزات و امکانات است تا بتوانيم در حد ممکن رضايت کارکنان خدوم ناجا و خانواده محترم آنان را جلب کنيم.

در ادامه مراسم، سردار “حيدر عباس زاده” فرمانده انتظامي استان بوشهر” با تشکر و خيرمقدم به معاون بهداد ناجا در استان بوشهر بيان داشت: يکي از اولويت ها و دغدغه هاي فرماندهي انتظامي استان، راه اندازي يک مرکز درماني در شأن و منزلت کارکنان و خانواده هاي محترم آنان بوده است.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: خدا را سپاسگزارم که در حال حاضر توانسته ايم اين مرکز درماني را با تلاش شبانه روزي همکارانمان در معاونت مهندسي و بهداد استان و مساعدت معاون بهداد ناجا راه اندازي و به بهره برداري برسانيم.

سردار عباس زاده در خصوص امکانات و بخش هاي مختلف اين مرکز گفت: مرکز درماني غدير داراي درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي، بخش دندانپزشکي با پنج يونيت و هشت نفر دندانپرشک در دو شيفت صبح و عصر، آزمايشگاه، راديولوژي، سونوگرافي، داروخانه و فيزيوتراپي است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *