توخل: لطفا درباره جنگ از من سوال نکنید

توخل: لطفا درباره جنگ از من سوال نکنید

توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری قبل از بازی جام حذفی در لوتون تاون عصبانی شد و پس از اینکه بارها از او در مورد حمله روسیه به اوکراین پرسیده شد، با خبرنگاران برخورد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از استار، دنیای ورزش روز سه‌شنبه پس از آغاز تهاجم زمینی، هوایی و دریایی روسیه به اوکراین و پس از اعلام جنگ توسط ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به حکومیت این حمله ادامه داده است.

چلسی متعلق به تاجر میلیاردر رومن آبراموویچ است که روز دوشنبه توسط اوکراین از او خواسته شد تا به دلیل پیشینه اش در روسیه میانجیگری کند. مالک چلسی می‌تواند یک چهره کلیدی در این تحولات باشد زیرا به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و عامل آغاز درگیری نزدیک است. ارتباطات او با رهبر کرملین دقیقاً همان چیزی است که باعث شد او از تیم چلسی کناره گیری و کار را به سایر مسئولان واگذار کند.

توماس توخل گفت: چند  بار باید بگویم؟ جنگ وحشتناک است. هیچ نظر دیگری در مورد آن وجود ندارد. من  سیاستمدار نیستم. لطفا درباره جنگ از من سوال نکنید. من فقط می توانم موضع خودم را تکرار کنم و حتی از تکرار آن احساس بدی دارم زیرا هرگز جنگ را تجربه نکرده ام. من اینجا در آرامش می نشینم و بهترین کاری را که از دستم بر می آید انجام می دهم، اما دیگر اینها را از من نپرسید. 

توخل در پاسخ به این سوال که آیا پس از اینکه آبراموویچ مالک روسی هفته گذشته سرپرستی باشگاه را به متولیان بنیاد چلسی داد، نگران آینده چلسی است یا خیر، گفت: بازیکنان و تیم مدیریتی او در تلاش هستند تا روی شغل خود تمرکز کنند.

او گفت: بهتر است روی آنچه دوست داریم و کاری که انجام می دهیم تمرکز کنیم. من فکر می کنم ما حق داریم روی ورزش تمرکز کنیم، بازیکنان حق دارند روی ورزش تمرکز کنند. این کاری است که ما می‌توانیم برای هواداران انجام دهیم.

چلسی برای بازی در دور پنجم جام حذفی روز چهارشنبه به لوتون تاون می رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *