اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت مالی

اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل در شرایط سخت مالی

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در شرایطی اردیبهشت ماه در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد که از نظر اعتباری به سختی در مضیقه هستیم و بدهی زیادی به جهت برگزاری اردوها و آماده سازی ورزشکاران اعزامی به این رویداد بزرگ داریم.

مهران تیشه گران در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: کاروان ناشنوایان ایران در حدود ۱۴۰ نفر و در ۸ رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی و دوومیدانی در حالی اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در المپیک، عازم برزیل می شود که هنوز از نظر اعتباری شرایط سختی داریم. البته تا این لحظه سعی کردیم اردوها را بدون هیچ وقفه و منظم برگزار کنیم تا خللی در روند آماده سازی ورزشکاران اعزامی به المپیک ایجاد نشود.

وی گفت: در این دوره به جهت مشکلات اعتباری سعی کردیم سیاست‌ کیفی گرایی را در اعزام ورزشکاران مدنظر قرار دهیم‌ و تنها کسانی که شانس کسب مدال دارند را در اولویت اعزام قرار دهیم، به طوری که در دوره قبل اگر در ۱۳ رشته ورزشی در المپیک حضور داشتیم، این دوره تعداد ورزشکاران و رشته های ورزشی کاهش پیدا کرده و تلاشمان بر این است که در رنکینگ به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای اعزام کاروان حمایت خاصی صورت گرفته است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز هیچ حمایت خاصی صورت نگرفته است، البته وزارت ورزش قول هر گونه حمایت برای اعزام کاروان به المپیک را به ما داده که امیدوارم این حمایت ها زودتر تحقق پیدا کند.

تیشه گران در پایان میزان اعتبارات پیش بینی شده برای اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل را چیزی حدود ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای تامین چنین اعتباری به سختی تلاش می کنیم تا با کمک وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حامیان مالی این میزان اعتبار را تامین کنیم تا در اعزام کاروان با مشکل خاصی مواجه نشویم. هر چند تا به امروز نیز برای برگزاری اردوها بدهی زیادی به جاهای مختلف داریم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *