زیرساخت‌ها و تجهیزات دخانیات نیازمند به‌روزرسانی است

سادس/گلستان دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه زیرساخت و تجهیزات دخانیات مستهلک شده است، گفت: این تجهیزات نیازمند به روزرسانی است و این اقدام به بهبود دخانیات کشور کمک می‌کند.

رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در آیین زنده ویدئوکنفرانسی رونمایی بسته حمایتی از کشت و کشاورزان توتون‌کار کشور اظهار کرد: در حالی که استان گلستان مجتمع دخانیات دارد اما کشاورزان و کارکنان دخانیات از فعالیت های انجام شده ناامید شده بودند که خوشبختانه با حضور مدیرعامل جدید دخانیات حرکت جدیدی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در شرایطی که دخانیات شرایط سختی دارد بسته حمایتی برای کشاورزان در نظر گرفته شده است، افزود: از وزیر اقتصاد درخواست کردیم در این مسیر دخانیات را حمایت کند، باید افتخار کرد که بخشی از بودجه دولت از کنار فعالیت های دخانیات تأمین می شود.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد که از نیروهای جوان در دخانیات حمایت کند، تصریح کرد:دفاع از حقوق کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان وظیفه ما است و مجلس شورای اسلامی در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت، اگر مجموعه دخانیات تلاش بیشتری داشته باشد و مجموعه دخانیات کشور را رونق بدهد اشتغال و درآمد ایجاد می کند علاوه بر آنکه این مجموعه به توسعه استان و کشور نیز کمک خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت و تجهیزات دخانیات مستهلک شده است، تأکید کرد: تجهیزات دخانیان نیازمند روزرسانی است و به طور قطع این اقدام موجب می شود دخانیات کشور شرایط خوبی داشته باشد، دخانیات کشور بهترین مکان ها را در اختیار دارد و این مسئله می‌تواند به مجموعه دولت و صنعت دخانیات کمک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *