کرم احمدیان: نگاه جنسیتی نداریم

کرم احمدیان: نگاه جنسیتی نداریم

مجمع انتخاباتی بسکتبال با سخنرانی کاندیداها آغاز شد.

به گزارش سادس، کرم احمدیان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال، در جریان مجمع انتخاباتی گفت: بنده ۳۰ سال در بسکتبال خدمت کرده‌ام و همه عزیزان با بنده آشنا هستند. با توجه به تجربه‌ای که در این رشته کسب کرده‌ام، چالش‌ها را شناسایی و سپس برنامه‌ریزی کرده‌ام که این برنامه‌ها را در اختیار اعضا نیز قرار داده‌ام.

او ادامه داد: برنامه بنده سه بازوی قدرتمند دارد، ابتدا نخبگان و پیشکسوتان بسکتبال که باید از این عزیزان استفاده کرد. دوم هیات‌های استانی هستند که بازوان فدراسیون به شمار می‌روند و مورد سوم هم مدیران عامل باشگاه‌ها هستند که با داشتن تیم در لیگ باعث توسعه این رشته می‌شوند. جا دارد از فدراسیون‌های قبلی هم تشکر کنم که با تمام توان کار کردند و جا دارد از برادران عزیزی که تا الان زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر کنم. هیچ کاری به تنهایی شدنی نیست و ما نیاز به حمایت داریم.

احمدیان همچنین گفت: لیگ بسکتبال در چند سال گذشته هربار با یک روش متفاوت برگزار شده است که چالش مهمی است. باید سازمان لیگ داشته باشیم تا برنامه درستی برای نوع برگزاری تعیین کنند. در بحث بانوان، عزیزان ما طی سه چهار سال گذشته واقعا مورد کم لطفی قرار گرفتند و ما به دلیل نداشتن اردو تیم خوبی نداشتیم و در آسیا ششم شدیم. در مجموع باید بگویم که نگاه جنسیتی نداریم و هر کاری که برای آقایان صورت بگیرد برای بانوان هم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *