حقابه شهرستان‌های چگنی و پلدختر در سد معشوره دیده شود

سادس/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:سد معشوره مشروط بر اینکه حق حقابه پایین دست یعنی شهرستان‌های چگنی و معمولان و پلدختر در آن دیده شود به انجام برسد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با سادس در خصوص حقابه شهرستان پلدختر اظهار کرد: سدی که بالادست شهرستان پلدختر در حال اجراست سد معشوره است.

وی با اشاره  به تذکری که به وزیر نیرو در مجلس داده بود، بیان کرد: حق آبه شهرستان پلدختر از سد گاشمار (معشوره) باید به صورت مناسب تعیین و تصویب شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ساخت سدهای چولهول و بن‌لار در شهرستان پلدختر نیز به منظور ذخیره آب کافی برای مردم و نیز کنترل سیلاب‌ها باید در دستور کار قرار گیرد چراکه این مطالبه به حق مردم بوده و باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

کاظمی بیان کرد: انجام سد معشوره پروژه خوبی برای لرستان می‌دانیم که سبب توسعه استان می‌شود.

وی گفت: سد معشوره مشروط بر اینکه حق حقابه پایین دست یعنی شهرستان‌های چگنی و معمولان و پلدختر در آن دیده شود به انجام برسد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر نیرو سوال پرسیدم و از وی توضیح خواستم که حقابه پایین دست این سد معشوره را به طور شفاف در شناسنامه سد قیدشود.

کاظمی عنوان کرد: همچنین به مردم شهرستان‌های پایین دست اعلام کنید که از این پروژه‌ای که در بالادست در حال انجام است چقدر سهم دارند؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *