گشایش ترافیکی تقاطع فرحزادی- آیت الله هاشمی

عملیات زیرسازی مسیر شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتمام رسید.

به گزارش سادس، به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر گشایش ترافیکی در تقاطع فرحزادی- هاشمی بیان کرد: مراحل مختلف عملیات عمرانی شامل لایه ریزی، تثبیت بستر، احداث دیوار میانی، جدولکاری و اجرای بتن غلتکی(RCC) در مسیر شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به اتمام رسیده و اجرای عملیات پیاده روسازی طبق برنامه در این مسیر دسترسی ادامه دارد.

وی در تشریح سایر اقدامات اجرایی به منظور تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی، از پیشرفت عملیات عمرانی در مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع خبر داد و گفت: مقطع انتهایی این مسیر راستگرد مراحل خاکبرداری و تثبیت بستر را پشت سر گذاشته و در حال جدولکاری است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت اقدامات اجرایی به منظور تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی را ۶۰ درصد ذکر و ابراز امیدواری کرد که مسیرهای دسترسی غرب به جنوب و شمال به شرق تقاطع بزودی گشایش یابد.

گفتنی است؛ با تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع فرحزادی- هاشمی، ضمن کاهش گردش‌های اضافی در شمال بلوار فرحزادی، بار ترافیک در میدان کتاب نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *