نیمه کاره رها شدن دایک حفاظتی معمولان/ ضرورت تسریع در تکمیل پروژه

سادس/لرستان پس از سیل ویرانگر ۱۳۹۸ در لرستان و وارد آمدن خسارات زیادی به بخش‌های مختلف، قرار شد دایک حفاظتی شهر معمولان احداث شود ولی با گذشت چندین سال هنوز تکمیل نشده است.

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در این باره در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: دایک حفاظتی شهر معمولان نیمه‌کاره رها شده که انتظار ما این است جهت آسایش خاطر مردم، تکمیل آن توسط وزارت نیرو و آب‌ منطقه‌ای انجام شود.

وی افزود: تکمیل دایک حفاظتی معمولان متاسفانه به وزارت نیرو و آب‌ منطقه‌ای لرستان واگذارشد و این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.

کاظمی بیان کرد: بخشی از این دایک حفاظتی انجام و بخش دیگری بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که مجدد سیلی جاری شود آب رودخانه کشکان وارد منازل مردم خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: این موضوع را خیلی پیگیری کردیم و فشار آوردیم و آقایان گفتند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دایک حفاظتی معمولان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد: فصل بارندگی رو به پایان است اما هنوز پیمانکاری گذاشته نشده که این پروژه را تکمیل و به پایان برسانند.

وی گفت: انتظار داریم سرعت انجام و تکمیل این پروژه را افزایش دهند چرا که مردم معمولان گرفتار این موضوع شدند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار است آب‌منطقه‌ای لرستان هرچه سریعتر این پروژه را به پایان برساند چراکه موضوع ایمنی  یک شهر و  زندگی مردم در میان است.

کاظمی بر تسریع اجرای این پروژه از سوی وزارت نیرو و آب‌منطقه‌ای لرستان تاکید کرد و افزود: همانطوری که در تذکر هم اشاره شد دایک حفاظتی شهر معمولان نیمه‌کاره رها شده که انتظار ما این است جهت آسایش خاطر مردم، تکمیل آن توسط وزارت نیرو و آب‌منطقه‌ای انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *