محسن نژاد: می‌خواستم خودم را به "بنا" ثابت کنم! 

محسن نژاد: می‌خواستم خودم را به "بنا" ثابت کنم! 

سادس/خوزستان فرنگی کار خوزستانی عضو تیم ایران در مسابقات بین المللی جام تختی گفت: می خواستم خودم را به بنا ثابت کنم و ثابت کردم بهترینم.

مهدی محسن نژاد که در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با شکست علیرضا نجاتی به مدال طلا دست پیدا کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات به ویژه در وزن 60 کیلوگرم که همه قهرمانان جهان و آسیا حضور داشتند، از سطح خوبی برخوردار بود.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: تیم ارمنستان با نفرات خیلی خوبی آمده بود و به نظر من جام تختی با حضور مدعیان ایران و کشتی گیران مطرح برگزار شد.

دارنده مدال آسیایی کشتی فرنگی  عنوان کرد: من هم با تمام توان آمده بودم و می خواستم با این مدال کارنامه ام را تکمیل کنم. چند روز دیگر اردوی تیم ملی برگزار می شود که من هم دعوت شده ام و در هر مسابقه ای که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم. 

وی در پاسخ به سؤال سادس که به نظر می آمد در حین کشتی و به ویژه پس از کسب مدال نگاهتان به محمد بنا سرمربی تیم ملی بود و گویا به دنبال اثبات خودتان به او بودید، گفت: بله می خواستم خودم را به آقای بنا ثابت کنم و البته کشتی می گیریم تا همین کار را انجام دهیم. آقای بنا نیز کشتی ها را با دقت زیر نظر داشت و هر کسی که بهتر باشد را انتخاب می کند و خدا را شکر توانستم ثابت کنم بهترین هستم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *