سپاهان تا دندان مسلح بود

سپاهان تا دندان مسلح بود

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال زنان کیان نیشابور گفت:تیم سپاهان از تیم‌های خوب لیگ برتر است که به دلیل عملکردش همیشه در بالای جدول قرار می‌گیرد. فاصله زیادی بین تیم سال اولی ما در لیگ برتر و سپاهان وجود دارد.  

 سهیلا جعفری، امروز (جمعه، ۶ اسفندماه) پس از شکست سنگین هفت بر صفر تیمش در مقابل سپاهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال خصوص داوری این دیدار، اظهار کرد: گل چهارم سپاهان آفساید بود و نباید پذیرفته می‌شد و یکی دیگر از گل‌ها نیز محل وقوع خطا و خارج از محوطه بود و به اشتباه پنالتی گرفته شد.  

 وی افزود: تیم سپاهان از تیم‌های خوب لیگ برتر است و به دلیل عملکردی که دارد در بالای جدول قرار می‌گیرد، این در حالی است که تیم ما اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، فاصله زیادی بین دو تیم وجود دارد.  

وی ادامه داد: می‌دانستیم سپاهان تیم خوب و پر مهره‌ای است که در این بازی نیز تا دندان مسلح بود و چند بازیکن مصدوم در بازی‌های قبلی با تلاش کادر درمانی تیم به بازی امروز در مقابل ما رسیده بودند؛ تیم ما برای بازی امروز آمادگی را نداشت و حتی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.  

سرمربی تیم کیان نیشابور اضافه کرد : اعتقاد دارم باید از تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر وارد می‌شوند، حمایت بیشتری شود تا بتوانند در ابتدای فصل در کنار بازیکنان بومی خود، چند بازیکن با تجربه نیز کسب کنند، این موضوع سبب می‌شود نتایج بهتری کسب کنند. هرچند تا این مرحله نیز نتایج کسب شده تیم و عملکرد بازیکنانم را قابل قبول می‌دانم.

وی در خصوص تاکتیک تیمش در مقابل تیم سپاهان و سیستم آفسایدگیری که از آن استفاده کردند، افزود: هدف این نبود سپاهان را در تله آفساید گرفتار کنیم، حتی در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای تیم ما ایجاد شد، سعی داشتیم پرش از بالا را انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *