زنگنه: به اشتباهات خودمان باختیم/با زدن برخی حرف‌ها، زخم‌ها سر باز می‌کنند

زنگنه: به اشتباهات خودمان باختیم/با زدن برخی حرف‌ها، زخم‌ها سر باز می‌کنند
عکس آرشیوی است

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: شاید باخت ما دلایل مختلفی داشت، اما در حقیقت ما به خودمان باختیم و با زدن برخی حرف‌ها، فقط زخم‌ها سر باز می‌کنند.

به گزارش سادس، آرمان زنگنه پس از باخت تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان، اظهار کرد: آمده بودیم بازی را ببریم و شناخت نسبی از تیم قزاقستان داشتیم. بازیکن آمریکایی و شماره هفت آن‌ها خوب بود و در دقایقی از بازی فوق‌العاده شوت زد.

او ادامه داد: در حقیقت اشتباهات خودمان بود که باعث شد ببازیم، اما قزاقستان هم تیم خوبی است و خوب هم بازی کردند. هم فیزیکی و هم بسکتبالی شرایط مناسبی دارند. الان دیگر تیم‌های بسکتبال آسیا بهم نزدیکند و هر تیم بهتر تمرکز کند برنده بازی‌خواهد شد.

پست چهار تیم ملی بسکتبال ایران درباره‌ تاثیرات منفی طولانی شدن تمرینات و اردو بر روی ذهن بازیکنان نیز گفت: ما لیگ خودمان را زودتر تعطیل کردیم تا شرایط را کنترل کنیم. متاسفانع تعداد زیادی از بازیکنان ما هم کرونا گرفته بودند و من هم یکی از آن‌ها بودم. خیلی از بازیکنان دیگر هم همین شرایط را داشتند. هفته اول اردو فقط دنبال به دست آوردن شرایط بدنی خودمان بودیم. سه هفته لیگ را تعطیل کردیم، اما اگر این کار را نمی‌کردیم شاید نفرات بیشتری را امروز در اختیار نداشتیم. امشب بد بازی کرده و باختیم، نمی‌شود توجیه‌ کرد، اما باید در ادامه راه بهتر بازی کنیم.

او در مورد اینکه آیا زنگ خطر برای بسکتبال ایران به صدا درآمده است؟ توضیح داد: اگر بگوییم زنگ خطر است و قزاقستان سرمایه گذاری کرده است شاید بد برداشت شود. من هم دوست دارم خیلی حرف‌ها را بزنم، اما الان جای این‌ کار نیست و متاسفانه فقط با گفتن این صحبت‌ها یکسری زخم‌های کهنه سر باز می‌کنند. امروز شاید شرایط خوبی نداشتیم، اما باز هم بازی را خوب شروع‌ کردیم و در کوارتر چهارم خوب نبودیم. به نظرم با اشتباهات خودمان باختیم، هرچند که قزاقستان نیز خوب بازی کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *