سیمئونه: کاش برابر همه تیم‌ها اینگونه بازی کنیم

سیمئونه: کاش برابر همه تیم‌ها اینگونه بازی کنیم

سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود تساوی تلخ برابر یونایتد از عملکرد شاگردانش راضی است و آنها را شایسته پیروزی در این بازی می‌داند.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید بازی بسیار خوبی را برابر منچستر یونایتد به نمایش گذاشت اما با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد با تساوی یک بر یک متوقف شد.

سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: منچستر یونایتد تنها یک فرصت در این بازی داشت و آن را تبدیل به گل کرد. ما تیم برتر میدان بودیم و طبیعی است که بعد از این بازی خوب از تساوی احساس بدی داشته باشم. ما با وجود یک بازی بسیار خوب نتوانستیم به پیروزی برسیم. من بسیار خوشحالم که چنین بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم. هر چه برای پیروزی لازم بود انجام دادیم. من از عملکرد تیم کاملا رضایت دارم.

او ادامه داد: من واقعا نمی دانم که چرا در همه بازی ها اینگونه زیبا و مقتدرانه بازی نمی کنیم. این یک سوال جدی برای من است که جوابش را نمی‌دانم. روحیه و انگیزه تیم عالی بود. بازی گروهی خوبی را به نمایش  گذاشتیم. به خوبی روی حریف فشار آوردیم. واقعا از نمایش تیمم لذت بردم. ما باید چنین بازی هایی را ادامه دهیم. همه آنچه انجام دادیم خوب بود. از همه نظر خوب و بهتر از حریف بودیم. من تعویض نمی کردم چرا که همه بازیکنان ممتاز بودند.

سیمئونه درباره گل بسیار زیبای فلیکس گفت: رنان لودی یک پاس بسیار خوب داد و فلیکس هم به موقع با یک ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد. همکاری بسیار زیبایی بود.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *