کلوپ: به دنبال رسیدن به سیتی نیستیم!

کلوپ: به دنبال رسیدن به سیتی نیستیم!

سرمربی لیورپول عنوان کرد تیمش تنها روی پیروزی در بازی‌ها تمرکز کرده است نه رسیدن به سیتی.

به گزارش سادس، در ادامه دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس، بامداد پنج‌شنبه ۳ بازی برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه به دیدار لیدزیونایتد رفت. شاگردان یورگن کلوپ در نیمه نخست ۳ بار دروازه حریف خود را باز کردند. محمد صلح دو بار از روی نقطه پنالتی و جوئل ماتیپ برای قرمزها گلزنی کردند. سادیو مانه در نیمه دوم توانست گل‌های چهارم و پنجم را نیز برای تیمش به ثمر برساند. این پایان کار نبود و فان دایک زننده گل ششم بود تا این دیدار با برتری ۶ بر صفر لیورپول خاتمه یابد.

به این ترتیب لیورپول توانست اختلاف خود را با منچسترسیتی صدرنشین به ۳ امتیاز کاهش دهد.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: ما سیتی را تعقیب نمی‌کنیم، بلکه سعی می‌کنیم بازی‌های خود را ببریم. بدیهی است که ما آخر هفته فینال جام اتحادیه را داریم، سیتی قبل از ما این هفته بازی می‌کند و ممکن است آن‌ها پیروز شوند، بنابراین فاصله در صدر جدول می‌تواند دوباره شش امتیاز باشد. حتی ممکن است ناگهان ۹ امتیاز شود. ما مجبور نیستیم این چیزها را بشماریم، فقط باید بازی‌های خود را ببریم.

او در ادامه گفت: همان‌قدر که من عاشق گل‌هایی هستم که به ثمر رساندیم، کلین شیت را دوست داشتم، زیرا هر کاری که انجام می‌دهیم بر اساس یک عملکرد دفاعی عالی و سازمان یافته است. از عزمی که امشب برای دفاع کردن نشان دادیم خوشحالم و در واقع، تعهد پسرها را دوست داشتم. خوب بود در این دیدار گلی نخوریم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم. موقعیتی نیز به حریف ندادیم و کاملا سزاوار این نتیجه بودیم. ما فقط باید واقعاً متمرکز بمانیم و با تمام وجودمان کار را پیش ببریم. الان فقط به فینال جام اتحادیه فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم یک جام را به دست بیاوریم و در ادامه باید در لیگ برتر رقابت کنیم. هر بازی بسیار حساس شده است و نباید به هیچ وجه از هر بازی ساده گذشت.

سرمربی لیورپول در پایان گفت: امشب همه برنده شدیم. جو ورزشگاه فوق‌العاده خوب بود و خیلی خوشحالم که هواداران این‌قدر حمایت کردند. نتیجه خیلی خوب و رضایت بخش بود.

هم‌چنین صلاح با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌های خود را با پیراهن لیورپول به عدد ۱۵۲ رساند و به نهمین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. بهترین گلزن تاریخ لیورپول یان رایش است که ۳۴۶ گل به ثمر رسانده است. بعد از او راجر هانت با ۲۸۵ و هاجسون با ۲۴۱ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *