سرمربی ارمنستان: جام تختی کاملا با استانداردهای بین‌المللی است

سرمربی ارمنستان: جام تختی کاملا با استانداردهای بین‌المللی است

سادس/خوزستان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارمنستان گفت: در مسابقات جام تختی در اهواز استانداردهای بین المللی کاملاً رعایت شده است.

ادوارد ساهاکیان در گفت و گو با سادس در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، اظهار کرد: بابت دعوت تیم ملی ارمنستان به این رقابت ها تشکر می کنم. درباره بحث برگزاری مسابقات باید بگویم استانداردهای بین المللی کاملاً رعایت شده است.

وی ادامه داد: از نظر فنی کشتی گیران ارمنستانی تاکنون کشتی های خوبی گرفته اند. ما چند ماهی است که در آماده سازی بدنی به سر می بریم و در این مسابقات بیشتر با نقاط ضعف مان آشنا شدیم و باید بیشتر کار کنیم زیرا ما برای مسابقات آماده می شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره کشتی گیران ایرانی نیز گفت: کشتی های خیلی خوبی  از ایرانی ها دیدم و فکر می کنم کشتی ایران با توجه به کادر فنی بسیار خوب خود، از پتانسیل خیلی خوبی برخوردار است و به آنها تبریک می گویم. 

وی با بیان اینکه سطح فنی مسابقات جام تختی بسیار خوب است، عنوان کرد: چند نفر از کشتی گیران مان به دلیل مصدومیت و کرونا نتوانستند به اهواز بیایند اما نفراتی که آمده اند همان هایی هستند که می خواستیم از آنها در مسابقات اروپایی استفاده کنیم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *