تذکر ۵۸ نماینده درباره لزوم رسیدگی به کاهش سرعت اینترنت و اختلالات مکرر

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سادس، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: علت حذف پیمانکاران بومی در شرکت های نفتی غرب کارون و بکارگیری نیروهای غیر بومی برخلاف ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه چیست؟

علی اکبر بسطامی نماینده ایلام و ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم اجرای بند (ذ) تبصره ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص انجام مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان ایلام و میدان نفتی آذر از محل ۴درصد هزینه های سرمایه ای طرح، همچنین به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر نفت در خصوص لزوم اعمال ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و بکارگیری حداکثری نیروها و پیمانکاران بومی و ضرورت ارائه گزارش در خصوص کلیه نیروهای مشغول به کار در حوزه های مرتبط استان.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در اجرای سیستم های پمپاژ آب کشاورزی از کانال محمدیه که متعلق به ۴ شهرستان اسلامشهر، بهارستان، شهریار و رباط کریم است تساهل شده است؟

سیدمسعود خاتمی نماینده گلپایگان و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بکارگیری فناوری های نوین در حوزه آبیاری کشاورزی و تامین اعتبارات برای این طرح ها.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم رسیدگی به کاهش سرعت اینترنت و اختلالات مکرر، همچنین به همراه ۵۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت درباره لزوم حمایت ویژه از صنعت فرش دستبافت و شاغلین این صنعت و به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت بازنگری در استانداردهای اتلاف انرژی در ساختمان ها و بهینه سازی مصرف انرژی.

حسین گودرزی نماینده دورود به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در طراحی و اجرای ورودی شهر چالانچولان مرکز بخش سیلاخور شهرستان دورود، همچنین به وزیر ورزش درباره ضرورت شروع عملیات اجرایی سالن چند منظوره مسابقات شهرستان دورود، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضرورت ساخت شبکه های فرعی پایاب سد کمندان شهرستان ازنا توسط وزارت جهاد کشاورزی با توجه به ایجاد شبکه اصلی توسط وزارت نیرو و نیز به وزیر کشور در خصوص ضرورت تسریع در انتقال مرکز دهستان از شهر مومن آباد در شهرستان ازنا به روستای مدآباد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای تعاون، جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و نفت: ضرورت شفافیت و انتشار عمومی حقوق و مزایای دریافتی مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه آن وزارتخانه، سازمان ها و صندوق های تابعه؛ همچنین به وزیر صمت درباره ضرورت ساماندهی بازار شیشه کشور و نیز به وزیر ورزش و جوانان درباره ضرورت تسریع در برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و جلوگیری از کارشکنی هایی در راستای تعویق انتخابات.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد به وزیر اقتصاد: چرا بانک های سپه، ملی و صنعت و معدن در تامین مالی پروژه خرم آباد به وظایف مصوب خود عمل نمی کنند؟، همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم تسریع در ایجاد راه دسترسی بیرانشهر به آزادراه خرم آباد- اراک، همچنین به وزیر کشور درخصوص لزوم بازگشایی جاده بیرانشهر به روی کامیون ها توسط نیروی انتظامی و به وزیر کشور در خصوص لزوم تسریع در ارتقای بخش پاپی خرم آباد به شهرستان.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۲۰ نفر از نمایندگان به وزرای آموزش و پرورش، بهداشت، صمت و نیرو: علت بکارگیری مجدد نیروهای دولت سابق در دستگاه های اجرایی چیست؟

غلامحسین کرمی نماینده دشتی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در رسیدگی به کشاورزان آسیب دیده از سیل و تگرگ بخش شنبه و تسوج شهرستان دشتی.

علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار و ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: لزوم رسیدگی به تعلل واحدهای قضایی در انجام وظیفه با عنوان قطع بودن سیستم های الکترونیکی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم برنامه ریزی و افزایش توجه به حاکمیت اصول و ارزش ها در آموزش و پرورش.

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول به رئیس جمهور: علت عدم سرمایه گذاری شستا، هلدینگ بانک ها و صندوق بازنشستگی در استان گلستان به خصوص شهرستان علی آباد کتول چیست؟

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور: لزوم انتقال ترمینال شهرستان ارومیه به جاده شهید کلانتری، همچنین به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ضرورت پیگیری در خصوص اجرای فوق العاده دریافتی عملیاتی نیروهای مسلح به خصوص در نیروهای مسلح شمالغرب.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت استفاده مردم هرمزگان از خودروهای دارای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در سطح استان، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم جلوگیری فوری از ورود خسارات با آفات جدید به باغات کشاورزی استان هرمزگان.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تجهیز بیمارستان های دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۶۰ نفر از نمایندگان به وزرای امور خارجه و راه: ضرورت ایجاد برنامه پروازی منظم به سوریه و رفع مشکل تجار و مسافران در خصوص مجوز ورود به این کشور، همچنین به همراه ۶۴ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت رسیدگی به کنترل بازار اقلام خوراکی و تامین مایحتاج اساسی مردم.

 سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزیر صمت: ضرورت خروج مالکیتی و مدیریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بنگاه داری دولتی و اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *