آخرین اخبار از غایبان و مصدومان تیم ملی بسکتبال 

آخرین اخبار از غایبان و مصدومان تیم ملی بسکتبال 

تیم ملی بسکتبال ایران برای پنجره دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی، در ترکیب خود غایبان و مصدومانی دارد.

به گزارش سادس، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، فردا (پنج‌شنبه) و روز یک‌شنبه هفته آینده به ترتیب با تیم‌های قزاقستان و سوریه در تهران دیدار خواهد کرد که البته ایران برای این دو بازی، غایبان بزرگی در ترکیب خود دارد.

طبق آخرین خبر، بهنام یخچالی گارد تیم ملی بسکتبال ایران که قرار بود برای سومین بار تست بدهد تا در صورت منفی شدن جواب PCR در ترکیب تیم ملی حاضر شود، بار دیگر با جواب مثبت تست‌های کرونا رو به رو شده است تا به این ترتیب رسما از حضور در پنجره دوم انتخابی‌ها باز بماند.

مسعود قاسمی در مصاحبه خود باایسنا اعلام کرده بود که اگر تست یخچالی منفی شود، با اولین پرواز او به تهران می‌اید، اما با این اوصاف ستاره تیم ملی ایران دیگر نمی‌تواند برای دو بازی پیش رو تیم را همراهی کند.

اما دیگر غایب بسکتبال ایران که بیش از همه می‌تواند روی بازی شاگردان هاشمی تاثیر بگذارد، نبود حامد حدادی است. سنتر تیم ملی ایران که در لیگ چین و برای تیم سیچوآن بازی می‌کند، به دلیل قوانین و پروتکل‌های سخت‌گیرانه این کشور برای ورود افراد به خاک چین، تصمیم گرفت که در این پنجره به همراه تیم ملی نباشد.

یکی دیگر از بازیکنانی که پیش بینی می‌شود در دو بازی پیش رو و به احتمال خیلی بیشتر در دیدار با قزاقستان (بازی اول) وارد زمین نشود، سینا واحدی ملی‌پوش جوان تیم شیمیدر قم است. واحدی به تازگی در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده که البته طبق گفته پزشکان مصدومیت او جدی نیست. با این وجود به نظر می‌رسد که مصطفی هاشمی برای بهبود هرچه بیشتر سینا واحدی به احتمال زیاد در بازی نخست شاگردانش از او استفاده نکند.

برنامه بازی‌های ایران در پنجره دوم به شرح زیر است:

بازی اول

ایران – قزاقستان: روز پنج‌شنبه ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (۵ اسفند ماه ۱۴۰۰) به میزبانی سالن آزادی

بازی دوم

ایران – سوریه: روز یک‌شنبه ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ (۸ اسفند ماه ۱۴۰۰) به میزبانی سالن آزادی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *