انتقاد نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از به نتیجه نرسیدن ایستگاه‌های پمپاژ این شهرستان

سادس/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از به نتیجه نرسیدن ایستگاه‌های پمپاژ این شهرستان انتقاد کرد.

سید حمیدرضا کاظمی در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان پلدختر به سادس بیان کرد: یکی از موارد سوال بنده از وزیر نیرو، در خصوص سه ایستگاه پمپاژ واشیان، جایدر و چم مهر بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این بود که اعتباری در نظر گرفته شود و ظرف یکسال این پروژه‌ها تکمیل و به سرانجام برسند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳۰ سال است که مردم اسم این پروژه‌ها را می‌شنوند اما متاسفانه هنوز به انجام نرسیدند که مردم خیر و برکت این پروژه‌ها را ببیند.

وی بیان کرد: از وزیر نیرو سوال کردم که پروژه‌ها با توجه به اینکه مربوط به وزارت نیروست هر کدام حداکثر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند تا به انجام برسند.

کاظمی گفت: ضمن اینکه با به انجام رسیدن این ایستگاه‌های پمپاژ در شهرستان سه تا چهار هزار هکتار از اراضی آبی می‌شوند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیگیر این موضوع هستیم و در ردیف بودجه اعتباراتی برای آنها در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم تا به نتیجه برسند.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مردم شهرستان پلدختر به کشاورزی اشتغال دارند که متاسفانه به دلیل آبی نبودن زمین‌های کشاورزی عایدی چندانی نصیب آنها نمی‌شود.

کاظمی تاکید کرد: انتظار داریم پمپاژهای واشیان، جایدر و چم‌مهر که در حوزه وزارت نیرو است در زمان کوتاهی با تخصیص بودجه، تکمیل شوند تا بخشی از زمین‌های کشاورزی شهرستان آبی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *