اختصاص ۲۲۰ میلیارد برای فاز اول کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز

سادس/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان برای فاز اول کارخانه کاغذ از سنگ شهرستان خبر داد.

محمد خدابخشی از پیگیری و اجرایی بودن مصوبات سفر ریاست جمهوری به عنوان حق و حقوق مردم خبر داد و گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری حق و حقوقی برای مردم است که باید در بالاترین سطح پیگیری و اجرا شوند که مطمئنا تلاش‌ها به ثمر خواهد نشست.

وی با اشاره به پروژه لاستیک بارز لرستان، ادامه داد: این پروژه در اولویت دولت است و جزو مصوبات دولت قبل هم بوده و در هیچ سطح با آن مخالفت نمی‌شود و باید موانع اجرای آن رفع تا هر چه سریعتر به وارد فاز اجرایی شود که می‌تواند نرخ بیکاری شهرستان الیگودرز را کاهش دهد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارخانه تولید پروفیل آلومینیوم در این شهرستان، بیان کرد: مشاوره طرح این کارخانه مشخص شده که طراحی و انتخاب نوع محصول تولیدی در حال انجام است که بعد از تکمیل فرایند وارد فاز انتخاب پیمانکار خواهد شد.

خدابخشی با اشاره به کارخانه کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز اظهار کرد: برای فاز اول این پروژه ۲۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که در حال حاضر سوله‌های آن ساخته و کار عمرانی آن انجام شده است و درخواست ماشین‌آلات صورت گرفته که انشاءالله تا یکسال آینده وارد فاز مدار خواهد شد.

وی بررسی ظرفیت شهرستان الیگودرز برای ارتقاء فرمانداری آن به فرمانداری ویژه افزود: لازم است که استانداری لرستان مکاتبات را به وزارت کشور انجام دهد تا مراحل آن طی و شهرستان الیگودرز صاحب فرماندار ویژه شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه مجتمع گردشگری سد رودبار لرستان، یادآور شد: تسریع در بررسی ماده ۲۳ مجتمع گردشگری سد رودبار لرستان باید در دستور کار قرار بگیرد؛ مطالعه فنی آن انجام شده و باید منتظر مجوز آن باشیم که وارد فاز اجرایی شود.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری یاد آور شد: همه تعهدات تخصیص سفر ریاست جمهوری برای سال جاری مطمئنا تا قبل از سال دریافت خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *