درخواست اوبامیانگ از دمبله

درخواست اوبامیانگ از دمبله

مهاجم گابنی جدید بارسلونا از دمبله خواسته است که قراردادش را با آبی اناری ها تمدید کند و در کنار او باقی بماند.

به گزارش سادس و به نقل از الموندو، پیر اوبامیانگ یکی از خریدهای بارسلونا در زمستان سال جاری بود.

این مهاجم گابنی بعد از اختلاف با آرتتا راهی بارسلونا شد و توانست در دیدار  برابر والنسیا هت تریک کند. اوبامیانگ در دورتموند با دمبله همبازی بود و اکنون خوشحال است که بار دیگر با این بازیکن همبازی شده است.

او گفت: من قبل از اینکه راهی بارسلونا شوم با دمبله صحبت کردم. او پیام داد و درباره تصمیمم برای حضور در بارسلونا صحبت کرد. در آن زمان من هنوز تصمیم قطعی ام را نگرفته بودم با این حال با دمبله در ارتباط بودم و درنهایت این انتقال صورت گرفت. من بعد از 5 سال دوباره با دمبله همبازی شدم و باید بگویم که احساس بسیار خوبی داشتم. من و دمبله سال خوبی را در دورتموند تجربه کردیم.

اوبامیانگ ادامه داد: دمبله بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است. او یکی از بهترین های فوتبال جهان است و می تواند به بارسلونا کمک زیادی کند. باید اعتراف کنم که از همبازی شدن دوباره با دمبله خوشحال هستم. وقتی به بارسلونا رسیدم به دمبله گفتم که باید در تیم بماند و قراردادش را تمدید کند. این خواسته ای بود که من از او داشتم و امیدوارم که در نهایت در تیم بماند. نمی دانم که آیا دمبله در بارسلونا خواهد ماند یا خیر. تنها این را می دانم که هر احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *