اگر مردم نبودند، مسئولان نیز جایگاهی نداشتند / اعتبار کشورمان به مردم است 

سادس/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: امروز معیشت مردم مهم است که باید بنا به مصلحت اقتصاد و زندگی مردم شکل بگیرد و به مردم آسیب نرسد.

حسین نوش‌آبادی امروز دوشنبه دوم اسفند ماه در حاشیه دیدار با فرماندار جدید شهرستان قرچک بیان کرد: طبق فرموده الهی، مدیریت و مسئولیت‌ها‎ که امانت‌های ‎خداوند برای مردم هستند ، باید به اهلش سپرده شوند و این مسئولیت‎ها توأم با برقراری عدالت در جامعه همراه باشد؛ امانت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید به خوبی و درستی صیانت شود.

وی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی کشورند و ولی ‎نعمت مسئولان محسوب می‎شوند و اگر مردم نبودند ، مسئولان نیز جایگاهی نداشتند ؛ اعتبار کشورمان به مردم است ، بیت‎المال در واقع خزانه‎ای است که از سرمایه و ثروت مردم پدید آمده است و بنابراین عدم بهره‎برداری مطلوب از بیت‎المال توسط مسئولان ، ظلم و خیانت به مردم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و خواسته‎های مردم ملاک اصلی مدیران نظام است ؛ امروز معیشت مردم مهم است که باید بنا به مصلحت اقتصاد و زندگی مردم شکل بگیرد و به مردم آسیب نرسد.

این مقام مسؤول بیان کرد: ضمن تشکر از خطیبی فرماندار سابق قرچک که جانباز متدین ، پیگیر و پرتلاش درحد وسع خود بود ، باید از فرماندار جدید خواست که با برنامه‎ریزی ، اندیشه و نگاه بلند، باتوجه به کمبودهای کشور و مطالبات مردم، اولویت‌های خدمت به مردم را شناسایی کند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: محورهای اصلی توسعه شهرستان قرچک پنج مورد است که اولویت دارد ؛ اول بحث حمل‎ونقل جاده‎ای و ریلی در کنار بهسازی ناوگان فرسوده که در صدر مطالبات مردم است و بحث دوم نیز حق‎آبه آب شرب مردم از سد ماملو است چون آب مطلوبی در قرچک نداریم و تصفیه‎خانه فاضلاب قرچک نیز اولویت مهمی است.

وی ادامه داد: اولویت بعدی شهرستان قرچک در زمینه بهداشت و درمان با افزایش تخت‎های بیمارستانی است که در دو سال اخیر از 70 به 130 تخت رسیده ولی تا استاندارد 250 تخت ، فاصله دارد ؛ در کنار این، احداث دی‎کلینیک تأمین اجتماعی است که امری مهم است.

نوش آبادی مطرح کرد: محور چهارم در بحث اقتصاد و اشتغال است که توسعه شهرک صنعتی قرچک، برای کشور، استان تهران و شهرستانمان اهمیت ویژه دارد و در امر اشتغال‎زایی جوانان منطقه، تأثیر بسزایی دارد و البته باید در کنار آن، به سرپا ماندن کارخانه‎های قدیمی و مهم قرچک نیز توجه اساسی بشود.

نماینده مردم دشت ورامین بیان کرد: اولویت پنجم نیز امور توسعه فرهنگی و ورزشی است ؛ پیگیری ساخت پردیس سینمایی توسط شهرداری ، افتتاح ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ولیعصر(عج) و موارد دیگر ، از مسائلی هستند که فرماندار جدید باید با جدیت دنبال کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *