سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان: تلاش کردیم نه تبانی/ فشردگی پلی‌آف طبیعی نیست

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان: تلاش کردیم نه تبانی/ فشردگی پلی‌آف طبیعی نیست

اسماعیل بادرنگین در مورد تبانی در لیگ برتر والیبال می‌گوید پیروزی در لیگ برای ارتقا جایگاه تیم مس اهمیت داشت، به همین دلیل تبانی را رد می‌کند.

به گزارش سادس،  مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از سوم اسفند ماه و بین هشت تیم برگزار می‌شود. تیم مس رفسنجان در این مرحله مقابل شهداب یزد به میدان می‌رود.  

اسماعیل بادرنگین، سرمربی مس در گفت‌وگو با سادس به این مرحله اشاره و بیان کرد: در دو بازی آخر مرحله گروهی دو مصدوم داشتیم که خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارند و با تیم تمرین می‌کنند. همه بازیکنان خیلی خوب هستند. البته چند نفر مصدومیت جزئی دارند که با پیگیری پزشک تیم به مسابقه می‌رسند. بازی با تیم قدرتمندی مثل شهداب در پلی‌آف سخت است. در مرحله گروهی یک برد و یک باخت مقابل این تیم داشتیم و اکنون هم تلاش خود را می‌کنیم.  

او در ادامه افزود: با توجه به تلاش کادر فنی و بازیکنان در طول لیگ انتظار صعود به پلی‌آف را داشتیم اما هدف باشگاه بقا در لیگ بود. با این حال با تلاش به این مرحله صعود کردیم اما نتایج در این دور قابل پیش‌بینی نیست و حساسیت‌ها و جذابیت‌های خود را دارد. روی کاغذ همه چیز به نفع شهداب است اما ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی مس کرمان در مورد فشردگی مسابقات در پلی‌آف گفت: فشردگی مسابقات در طول فصل زیاد بود و اکنون هم همان شکل است اما در مرحله مقدماتی رفت و برگشت خوب و به نفع شهرها بود. دوست داشتیم پلی‌آف هم در شهرها برگزار شود اما به هر حال باید شرایط کشور را قبول کنیم. با این حال فاصله یک روزه بین مسابقات طبیعی نیست و یک تیم حرفه‌ای به راحتی نمی‌تواند در ۲۴ تا ۴۸ ساعت ریکاوری کند. این وضعیت در نهایت روی کیفیت مسابقات هم تاثیر می‌گذارد.  

بادرنگین در مورد شائبه تبانی در هفته‌های پایانی مرحله مقدماتی لیگ بیان کرد: بازی‌های دیگر را تماشا نکردم که نظر بدهم اما در مورد بازی ما با سایپا حتی از ست شماری‌ها مشخص بود که هر دوتیم تلاش کردیم چون جایگاه برای ما اهمیت داشت و با پیروزی به ششم جدول می‌رسیدیم. سایپا هم با باخت از لیگ برتر سقوط می‌کرد به همین دلیل نتیجه برای هر دو تیم مهم بود و به جرات تبانی را رد می‌کنم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *