افت فاحش لوکاکو بعد از انتقال به چلسی

افت فاحش لوکاکو بعد از انتقال به چلسی

روملو لوکاکو در پیروزی ۱-۰ چلسی مقابل کریستال پالاس کاملا بی اثر بود و نشان می دهد انتقال او به آبی ها ممکن است اشتباه بوده باشد.

به گزارش سادس و به نقل از استار، مهاجم ۲۸ ساله بلژیکی تابستان گذشته در قراردادی به ارزش حدود ۱۱۳ میلیون یورو از اینتر به آبی ها پیوست و قلب هواداران نراتزوری را شکست زیرا ستاره آنها پس از بازگشت به اوج بود. او بابت این حرکت عذرخواهی کرد و گفت که این فقط به این دلیل است که چلسی را دوست دارد اما همه چیز آنطور که برنامه ریزی کرده بود پیش نرفت.

لوکاکو در این فصل در ۱۷ بازی لیگ برتر تنها ۵ گل به ثمر رسانده است که آخرین گل او در تساوی ۱-۱ مقابل برایتون در دسامبر به ثمر رسید. او در لیگ قهرمانان اروپا نیز  در چهار بازی خود در مرحله گروهی تنها دو گل به زنیت سن پترزبورگ زد.

مرد سابق اورتون و منچستریونایتد در دسامبر سال گذشته پس از انتشار مصاحبه ای که در آن دوباره از هواداران اینتر به دلیل پیوستن به چلسی عذرخواهی کرد و پیشنهاد کرد که در آینده به اینتر باز خواهد گشت جنجال به پا کرد. او بعداً مجبور شد بابت این اظهارات هم از هم تیمی هایش و هم از هواداران عذرخواهی کند.

آخرین آماری که موقعیت دشوار لوکاکو را در غرب لندن نشان می دهد، تعداد لمس های انجام شده در ۹۰ دقیقه بازی او مقابل کریستال پالاس است. او تنها هفت بار توپ را لمس کرد که بسیار پایین است.

همه این آمار نشان می دهد که چگونه لوکاکو در این فصل در غرب لندن به طور قابل توجهی پسرفت کرده است، هم در زدن گل و هم در کار هجومی. با اعتبار قراردادش تا سال ۲۰۲۶، او چندین سال فرصت دارد تا اوضاع را تغییر دهد، اما در حال حاضر همه چیز بد به نظر می رسد.

انتقال روملو لوکاکو، فوتبالیست بلژیکی از اینتر ایتالیا به چلسی انگلیس گران‌ترین انتقال در سال ۲۰۲۱ بود. لوکاکو در آگوست ۲۰۲۱ به چلسی پیوست. مبلغ انتقال ۱۱۵ میلیون یورو بود. دومین رتبه مربوط به هزینه انتقال جیدون سانچو مهاجم انگلیسی از بوروسیا دورتموند آلمان به منچستریونایتد انگلیس با مبلغ ۸۵ میلیون یورو بود. سومین انتقال نیز انتقال اشرف حکیمی از اینتر به پی اس جی فرانسه با ۶۰ میلیون یورو بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *