رسانه ملی مطالبه آزادسازی سواحل را ادامه دهد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌ در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما با قدردانی از رویکرد صدا و سیما در پیگیری مطالبه آزادسازی سواحل و منابع طبیعی، بر لزوم استمرار و تقویت این رویکرد در رسانه ملی تاکید کرد.

به گزارش سادس، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام

در هفته های گذشته بود که رسانه ملی مطالبه به حق مردم درخصوص آزادسازی منابع طبیعی و سواحل را مطرح کرد و با به تصویر کشیدن دست اندازیها و تخلفات متعدد، زمینه  آزادسازی سواحل و منابع طبیعی را ایجاد کرد.
رسانه ملی خود را پیشانی مطالبه جامعه و جمهور مردم قرار داد و با مطالبه گری قانونی و صحیح، ورود دستگاههای متولی به موضوع را پیگیری کرد. با ورود بسیار خوب و مقتدرانه قوه قضائیه، دولت و سایرنهادها، امروز شاهد تمکین دستگاهها و آزادسازی سواحل بودیم و این مطالبه چندین ساله هموطنان با پیگیری رسانه ملی و ورود خوب و قابل تقدیر قوا و نهادهای مرتبط به ثمر نشست.
لذا از این رویکرد متعالی جنابعالی، همکاران محترمتان و همه مسئولان ملی و محلی که در تحقق و پیگیری این مطالبه مهم نقش ایفا کردند، صمیمانه قدردانی می نمایم و خواهشمندم استمرار و تقویت این رویکرد همچنان در دستور کار رسانه ملی باشد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.‌» 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *