بازی درگیرانه و فیزیکی مقابل مس سونگون داشتیم

بازی درگیرانه و فیزیکی مقابل مس سونگون داشتیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی بسیار درگیرانه و فیزیکی را مقابل مس سونگون داشتیم، تنش‌های نیمه اول موجب شد که بازی فنی را شاهد نباشیم.

محمد کشاورز، عصر امروز(جمعه، ۲۹ بهمن‌ماه) پس از برتری تیمش در مقابل تیم مس سونگون، اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود، در یک بازی کاملا فیزیکی توانستیم ۳ امتیاز مسابقه را به خود اختصاص دهیم. در نیمه اول زیاد شرایط فنی در بازی حاکم نبود، چرا که بیشتر درگیری و تنش بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد.

وی افزود: زمانی که مباحث فنی وارد بازی شد، شرایط ما خیلی بهتر شد و توانستیم با یک بازی منطقی و خوب، تیم مس قهرمان چهار دوره لیگ را شکست دهیم.  

وی در خصوص عملکرد خوب تیمش و نزدیک شدن به قهرمانی در این فصل، گفت: شرایط خوبی‌مان را مدیون کار گروهی تیم می‌دانم، همه عوامل تیم زحمت می‌کشند. درست است که نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی این فصل هستیم، اما کار برای ما تمام نشده است. چهار بازی دیگر داریم که امیدوارم با تمرکز و سخت کار کردن بتوانیم یک مقام در خور و شأن نام باشگاه و تیم گیتی پسند و مردم اصفهان کسب کنیم.  

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ارتباط با داوری اضافه کرد: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و باید انصاف داشته باشیم. داوران هم نهایت تلاش خود را داشتند، اما تنش‌هایی در بازی بود که من فقط به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

کشاورز در خصوص تقویت تیمش در صورت قهرمانی در لیگ برای مسابقات باشگاه‌های آسیایی، گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و اجازه بدهید در این مورد در آینده صحبت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *