گاسپرینی: می توانیم بهتر از این بازی کنیم

گاسپرینی: می توانیم بهتر از این بازی کنیم

سرمربی آتالانتا ابراز امیدواری کرد با بهتر شدن تیمش بتواند هم در لیگ و هم در لیگ اروپا موفقیت خوبی با آتالانتا کسب کند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، آتالانتا توانست با جبران گل خورده برابر المپیاکوس، این تیم یونانی را دو بر یک در لیگ اروپا شکست دهد و برد مهمی را به دست بیاورد.

جان پیرو گاسپرینی گفت: مدتی طول کشید تا  آن گل خورده را فراموش کنیم و سپس نیمه دوم را کنترل کردیم. خبر خوب این است که گل های خارج از خانه دیگر دو برابر نمی شوند، اما نتیجه ۲-۱ همچنان یک برتری اندک برای ما است و باید در دیدار برگشت بسیار مراقب باشیم و بتوانیم به دور بعدی رقابت ها برسیم. المپیاکوس جو خانگی سنگینی دارد، اما ما می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و راهی دور بعدی شویم. همه چیز برای خوب بازی کردن ما آماده است. 

با مصدومیت دوان زاپاتا، یوسیپ ایلیسیچ و الکسی میرانچوک، لوئیس موریل نیز در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا شرایط برای این تیم ایتالیایی بحرانی شود. سرمربی آتالانتا گفت:‌ این واقعاً یک لحظه بد برای ما است، به نظر می رسد که ما دوره بدی را سپری می کنیم. در ماه های نوامبر و دسامبر، ما همه مدافعان خود را از دست دادیم حالا همه مهاجمان را از دست داده ایم، اما همچنان معتقدیم که می توانیم رقابت کنیم. حیف که نمی توانیم همیشه با کیفیت فنی مناسب بازی کنیم، اما توانستیم راهی برای پیروزی پیدا کنیم.

از گاسپرینی پرسیده شد که آیا آتالانتا می‌تواند با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سری آ یا قهرمانی در لیگ اروپا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد که او گفت: کاملا. هر چه لیگ اروپا به مراحل پایانی نزدیک می شود،  تیم های بسیار قدرتمندتری وجود دارند. یک تیم ایتالیایی سالهاست قهرمان لیگ اروپا نشده است. ما به مرحله فوق‌العاده حساس لیگ اروپا رسیدیم اما اگر مجبور به انتخاب باشم، ناگزیر ابتدا سری آ انتخاب من خواهد بود. ما هنوز در رقابت برای مقام چهارم هستیم و مطمئناً می توانیم این کار را انجام دهیم. این یک نبرد تا پایان خواهد بود. ما توانسته‌ایم در سال‌های اخیر بالاتر از چندین باشگاه مهم به مقام سوم دست پیدا کنیم، این بار تلاش می‌کنیم تا چهارم شویم. این آسان نخواهد بود، اما در حد توانایی های ما است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *