گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

سادس/گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از حواشی مربوط به انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: کار در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و امثال آن نیازمند مدیریت جهادی است، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دوران تصدی خود تلاش شبانه روزی داشتند و اقدامات مختلفی را انجام دادند، همچنین در ایام کرونا نیز تلاش‌های خوبی را از خود نشان دادند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه پست و مقام برای همیشه ماندگار نیست، افزود: در دوران مدیریت باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم، در روزهای گذشته نامهربانی هایی را در خصوص انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان شاهد بودیم که درست نیست، این در حالی است که ایشان از جنس مردم، همین دانشگاه و استان گلستان است و همه باید به او کمک کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم و بخواهیم او را از مدار خدمت خارج کنیم؟ همه باید به دکتر گل فیروزی کمک کنیم تا همانند رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان مدیریت خوبی را از خود نشان دهد، همچنین دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید امثال گل فیروزی ها را تربیت کند تا بتواند خدمات خوبی در سطح کشور ارائه کنند.

وی به عقب ماندگی های استان در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گلستان برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل داریم، گرچه اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده اما گلستان توسعه زیادی را تجربه نکرده است و امروز بیشترین مراجعات مردمی در حوزه اشتغال است که با رفع این مشکل، مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد و معیشت نیز حل می شود.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته در فضای مجازی ابهاماتی در خصوص روند انتصاب و عضویت در هیئت علمی سعید گل فیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح شده بود و حواشی زیادی را به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *