واکنش عنایتی به شکایت هوادار از استقلال: هیچ رنگی زیباتر از آبی نیست!

واکنش عنایتی به شکایت هوادار از استقلال: هیچ رنگی زیباتر از آبی نیست!

سرمربی هوادار می‌گوید هر باشگاهی مدیریت دارد و او کاره‌ای نیست که بخواهد از استقلال شکایت کند.

به گزارش سادس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی خواهد بود. مقابل تیمی که از لحاظ شخصیت و ساختار قوی است و جزو دو سه باشگاه حرفه‌ای فوتبال ایران است، کار سختی داریم. در دور رفت هم با سپاهان در دقیقه ۸۵ گل خوردیم و در این بازی نباید کوچک‌ترین اشتباهی کنیم. بچه‌ها شرایط را درک کردند و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم شرایط خوبی را در بازی فردا تجربه کنیم.

او درباره برنامه تیم در ادامه فصل گفت: برنامه ریزی ما این بود که امسال را در لیگ برتر بمانیم اما دست از تلاش برنمی‌داریم و ان‌شاءالله در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم. چیزی که مسلم است می‌خواهیم در لیگ بمانیم و باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود.

سرمربی هوادار درباره غایبان تیمش بیان کرد: داریوش شجاعیان و محمد قاضی به بازی بعد تیم ما نمی‌رسند اما بقیه بازیکنانمان شاداب هستند و آماده بازی هستیم.

او درباره انتقال بازی‌های تیمش به تهران گفت: از مسئولان ورزشگاه کرج که میزبان ما بودند تشکر می‌کنم. هر کاری که در توان‌شان بود انجام دادند. متاسفانه کیفیت زمین کرج به دلیل بازی‌های زیاد پایین آمده است و خداراشکر می‌کنیم که با مدیریت خوب می‌توانیم در ورزشگاه پاس به میدان برویم. در تهران استادیوم‌های بسیار خوبی است اما نمی‌دانم دست چه کسی هستند. ما زمین‌های بسیار خوبی داریم و اگر بتوانیم این ورزشگاه‌ها را در اختیار تیم‌های لیگ برتری قرار دهیم، مشکلات حل می‌شوند. باید نهادها ورود کنند تا مشکلات حل شوند.

عنایتی درباره عزل عزیزی خادم گفت: اگر بخواهیم درباره او صحبت کنیم باید ببینیم چه کارهایی انجام داده است. به هر حال هیات رییسه برخی شرایط را خوب ندید. وقتی این خبر آمد همه ما شوکه شدیم و دیدیم که این مساله جدی شد. کسی که در فوتبال می‌آید باید تفکر بزرگی داشته باشد. ما از لحاظ امکاناتی دهم آسیا هم نیستیم و این شرایط باید تغییر کند و رییس جدید با برنامه‌ریزی خوب می‌تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند.

او درباره شکایت هوادار از استقلال گفت: برخی‌ها به من می‌گویند چرا از استقلال شکایت کردید. من اصلا کاره‌ای نیستم که شکایت کنم. تیم ساختار و مدیریت دارد و به این مسائل ورود نمی‌کند. هیچ رنگی زیباتر از رنگ آبی نیست و من به دنبال سمت گرفتن نیستم. فقط هوادار استقلال هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

تقابل دو تیم هوادار و سپاهان فردا (جمعه) در قالب هفته هجدهم لیگ برتر ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *