اوبلاک: وضعیت اتلتیکومادرید نگران کننده است

اوبلاک: وضعیت اتلتیکومادرید نگران کننده است

دروازه‌بان اتلتیکومادرید از وضعیت تیمش در این فصل ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سادس، اتلتیکو مادرید چهارشنبه‌شب در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لالیگا میزبان لوانته بود که با یک گل از مهمانش شکست خورد. تک گل لوانته توسط ملرو در دقیقه ۵۴ به ثمر رسید.

اتلتیکو مادرید که در این دیدار نمایش بدی داشت و هفتمین شکست فصلش را متحمل شد، با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا ایستاده است.

یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکومادرید گفت: این لحظه سختی است، همه ما باید پیشرفت کنیم. وضعیتی که اتلتیکو در آن قرار دارد نگران کننده است. این جایگاهی نیست که شما انتظار دارید در این باشگاه باشید. حرف کمی برای گفتن دارم. اگر می‌خواهیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، باید سطح خود را ارتقا دهیم.

در حال حاضر اتلتیکو با کسب ۳۹ امتیاز در ۲۴ بازی در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی اسپانیا قرار دارد. مادریدی ها هفته بعد اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خود را مقابل منچستریونایتد برگزار خواهند کرد. در مرحله گروهی این مسابقات، اتلتیکو با ۷ امتیاز از شش بازی دوم شد. اوبلاک ۲۹ ساله در این فصل در ۳۳ بازی ۴۶ گل دریافت کرده و ۸ بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *