جمشیدی: برای دفاع از نام بسکتبال ایران بازی می‌کنیم

جمشیدی: برای دفاع از نام بسکتبال ایران بازی می‌کنیم

ملی‌پوش بسکتبال ایران به فدراسیون جهانی گفت: سوریه تیم خوبی است اما برای دفاع از نام ایران و با قدرت تمام به مصاف آن‌ها می‌رویم.

به گزارش سادس، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) در آستانه برگزاری پنجره دوم‌ مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در قاره آسیا و اقیانوسیه، با اشاره به باخت عجیب و دور از انتظار تیم ملی ایران مقابل سوریه در انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۲ نوشت: حدودا یک سال از آن باخت عجیب می‌گذرد که صدایش در کل قاره کهن پیچید، اما همچنان به دلیل عجیب بودن باخت ایران مقابل سوریه، این خبر همچنان تازگی دارد.

فیبا در همین راستا گفت و گویی را با محمد جمشیدی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران نیز انجام داده است. در ادامه صحبت‌های این ستاره ایرانی درباره پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ و بازی با سوریه و قزاقستان می‌خوانید:

جمشیدی اظهار کرد: باخت برابر سوریه شوک بزرگی به ما بود، اما بسکتبال است و چنین اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد. موضوع مهم این است که باخت برابر سوریه باعث شد تا ما پیشرفت کنیم و از آن پس در همه بازی‌ها با تمرکز بالا شرکت کنیم. مهم نیست چه کسی حریفمان باشد، ما با توان بالا وارد میدان می‌شویم.

وی افزود: سوریه تیم قابل احترامی است اما ما با قدرت و تمرکز زیاد، برای دفاع از نام ایران وارد زمین خواهیم شد. بازی با قزاقستان نیز راحت نیست، آن‌ها بسکتبال فیزیکی بازی می‌کنند که کار را برای ما سخت می‌کند. هربار با آن‌ها بازی می‌کنیم، کار سخت می‌شود.

ملی‌پوش بسکتبال ایران تاکید کرد: ما تقریباً یک ماه است که تمرینات سختی را در اردو داشته‌ایم و اعتماد به نفس ما نیز از این موضوع ناشی می‌شود. به تیم خود ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم هر زمان که بخواهیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *