گزینه خارجی تیم ملی هندبال تا پایان سال مشخص می‌شود

گزینه خارجی تیم ملی هندبال تا پایان سال مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تلاش می‌کنیم سرمربی تیم ملی هندبال مردان را تا پایان اسفند انتخاب کنیم.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با سادس، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: از چند روز گذشته در حال پیگیری این مطلب هستیم با گزینه‌هایی هم مذاکره شده تا هر چه زودتر با گزینه‌ای که بتواند به تیم ملی کمک کند به جمع بندی برسیم. 

وی در پاسخ به این سوال که گزینه‌های سرمربی تیم ملی هندبال از چه کشورهایی هستند، گفت: اجازه دهید تا به جمع بندی برسیم و بعد گزینه نهایی را معرفی کنیم. 

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص صحبت‌های مدیر فنی تیم ملی هندبال در مورد روزمه مانوئل و از دست رفتن مدال آسیا اظهار کرد: هر شخصی می‌تواند نظر خود را عنوان کند. چیزی که مهم است این است که ما با حضور مانوئل به اهداف خودمان رسیدیم. 

پاکدل افزود: مانوئل دارای رزومه و صاحب کارنامه است. او یک مربی در سطح اول هندبال اسپانیا است که در باشگاه‌های بزرگی کار کرده است. مانوئل دستیار ریورا و سرمربی تیم ملی رومانی بوده و روزمه مشخصی دارد. ما هم به اهدافی که دنبال آن بودیم با مانوئل رسیدیم. من به بقیه مسائل توجهی ندارم. یک مربی انتخاب شده و به نظر می‌رسد انتخاب بسیار درستی هم بوده است.

وی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان ۶ ماه فشرده در باشگاه و تیم ملی مشغول بودند و از طرفی در لیگ برتر به دلیل مسابقات قهرمانی آسیا مدت زیادی وقفه افتاد، اکنون باید ۶ هفته از دور برگشت مسابقات را تا پایان سال هر طور که شده برگزار شود. در این شرایط زمانی برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: نباید باشگاه‌ها متضرر شوند و باید ما به آنها هم توجه کنیم‌. در شرایطی که آنها در چند ماه گذشته نهایت همکاری را با ما داشته‌اند و بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی گذشته‌اند. پس تا اسفند نمی‌توانیم اردوی ملی داشته باشیم. به امید خدا تلاش می‌کنیم که تا پایان سال مربی را هم مشخص کنیم تا برای سال جدید برنامه‌ریزی کنیم تا بازیکنان برای مسابقات کشورهای اسلامی البته اگر در لیست اعزامی‌ها قرار گرفتیم و بعد هم برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *